فیلم / سخنرانی رائفی پور توهین به موسیقی نبود کار اسرائیل و انگلیس بود

فیلم کامل سخنرانی رائفی پور موسیقی جنجال شد آقای رائفی پور خجالت بکش

سخنرانی و اظهارات علی اکبر رائفی پور و توهین به موسیقی و اهالی موسیقی این روزها در فضای مجازی دست به دست می شود که با واکنش تند برخی از چهره‌های موسیقیدان در کشورمان مواجه شده است.

بعد از انتشار سخنرانی او علی رحیمیان و امیر بکان و بهزاد عبدی سه عضو شورای هنری ارکستر ملی ایران از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستند که با این شخص به شدت برخورد کنند در غیر این صورت از همه سمت های خود در کشور استفاده خواهند داد.

سخنرانی رائفی پور توهین به موسیقی نبود

نامه طولانی که این سه نفر برای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشتند و خواستار برخورد قاطع و جدی با علی اکبر رائفی پور شدند.

همچنین ببینید:

فیلم کامل توهین رائفی پور به موسیقی و هنرمندان

فیلم کامل سخنرانی رائفی پور درباره شوخی اهل بیت که دم خروس او بیرون زد

آنها همچنین خواستار عذرخواهی رسمی رائفی پور از جامعه هنری موسیقی شدند.

در نهایت علی اکبر رائفی پور شب گذشته ویدیویی از خود به اشتراک گذاشت و گفت این سخنرانی مربوط به دوازده سال پیش بوده و من درباره اثرات علمی موسیقی بر روی مردم صحبت کردم و در آن توهین به اهالی موسیقی نشد و اینکه چرا بعد از ۱۲ سال این ویدیو را در فضای مجازی منتشر میکنند از نکات قابل تامل می باشد.

در روایتی دیگر علی اکبر رائفی پور می گویند کسانی که ویدیوهای را تقطیع کرده در فضای مجازی منتشر می‌کنند کار اسرائیل و انگلستان است او با انتشار تصاویری مدعی است تعدادی از تروریست های کشور که توسط سربازان گمنام امام زمان دستگیر شده اند و دارای اسلحه های پیش رفته بودند در خانه شان هنگام دستگیری سی دی هایی پیدا شده که سخنرانی های من روی آنها ضبط شده بود بدون شک گروه های زیادی وجود دارد که اقدام به تخریب چهره های من در جامعه می کنند.

فیلم / سخنرانی رائفی پور توهین به موسیقی نبود کار اسرائیل و انگلیس بود

علی اکبر رائفی پور مدعی است دشمنانش دشمنان حضرت مهدی و مهدویت هستند و از این که من تبلیغ شیعه و اهل بیت را می کنم و توانستم جوانان زیادی را جذب کنم عصبانی شده و سعی در تخریب چهره بنده دارند.

علی اکبر رائفی پور چندی پیش در سخنرانی مدعی بود که اهل بیت شوخی هایی می کردند که قابل گفتن نیست که این صحبت های او با واکنش تند بسیاری از علما و روحانیون کشور رو به رو شد.

ماجرا از یک استوری شروع شد

ماجرا از استوری ۲۰ ثانیه‌ای که امید حاجیلی از صحبت‌های علی‌اکبر رائفی‌پور درباره موسیقی منتشر کرد شروع شد. کلیپی قدیمی از رائفی‌پور که سخنان خوشایندی به هنرمندان نمی‌گوید.

هرچند رائفی‌پور با انتشار کلیپی اعلام کرد که آن صحبت‌ها برای سال ۱۳۸۹ بوده و سخنان او را تقطیع کرده‌اند.

هجمه‌هایی که در این چند روز به او وارد شد باعث شد که پس از حدود دوازده سال رائفی‌پور صحبت‌های خود را پس بگیرد و عذر خواهی کند و با انتشار کلیپی بگوید که صحبت‌هایش تقطیع شده است.

البته نوع عذرخواهی‌اش هم کمی حق به جانب بود و گفت بهانه چیز دیگری است و قطعا نقدهایی به موسیقی وارد است آن‌هایی که من گفتم سخنان حقی بود که از آن‌ها برداشت ناحق شد.

او حتی می‌گوید چگونه می‌توانم در مقابل موسیقی بایستم وقتی خودم واحد موسیقی دارم. جامعه موسیقی ناراحت نشود و ببیند که من گفتم موسیقی دارو است و اندازه دارد و درست آن کارساز است. در نهایت من باکی از عذرخواهی ندارم و اگر سخنان دوازده سال پیش کسی را رنجانده بابت آن عذرخواهی می‌کنم.

موسیقی این روزها تحت فشار است

حاشیه های موسیقی ایرانی این روزها خیلی بیشتر از متن آن است زمانی که صدای خوانندگان موسیقی پاپ، هیاهو و تلفیقی، ۱۵ مرداد ۱۳۰۱ (اول ماه محرم) فقط رنگ سکوت را به خود می دید. در این فاصله شش ماهه تنها زانکو خواننده ای که با «مثلا روم زوم کنی، بوم بوم کنه قلبم» به شهرت رسید روی صحنه رفت. خبرگزاری ها و روزنامه های دولتی مانند ایرنا، تسنیم، فارس و کیهان حضور او روی صحنه را نقطه عطفی در تاریخ موسیقی خواندند!

در خبرها آمده است که مهدی مدرس دیگر خواننده پاپ دومین خواننده ای است که پس از اتفاقات اخیر ایران روی صحنه رفته است. او چهارشنبه 13 بهمن در فرهنگسرای بهمن اجرا می کند. حضور یک خواننده در کنسرت زانکو از دیگر نکاتی است که این روزها نسبت به لغو کنسرت ها به دلیل حضور یک نوازنده بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این اتفاق که بارها شاهد آن بوده ایم این سوال را ایجاد می کند که آیا بازگشت به روال قدیمی برگزاری کنسرت برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آنقدر اهمیت دارد که با حضور بانوان به عنوان نوازنده و حتی خواننده مواجه شود؟ !

دیگر خبر داغ این روز‌های موسیقی، اما در فضای خارج از اهالی موسیقی وایرال شد، از جانب مرد جنجالی موافق دولت مستقر. نام علی‌اکبر رائفی‌پور، با نظریه‌پردازی توطئه‌گره خورده است. مرد جوانی که به دلیل سخنرانی‌های جنجالی درباره فرقه‌گرایی، آخرالزمان، مهدویت، شیطان‌پرستی، فراماسونری و… پرآوازه شده است. او احتمالا گمان نمی‌کرد وایرال‌شدن صحبت‌هایش در مورد اهالی موسیقی، موجب انصراف دبیر هنری سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر شود. آن هم در شرایطی که وزیر، وکیل و نهاد‌های امنیتی بر برگزاری جشنواره‌های فجر ازجمله موسیقی مصرند و هرگونه اخلال در آن را، توطئه رسانه‌های بیگانه تلقی می‌کنند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *