فیلم کامل سخنرانی رائفی پور درباره شوخی اهل بیت که دم خروس او بیرون زد

فیلم کامل سخنرانی رائفی پور درباره شوخی اهل بیت که دم خروس او بیرون زد

علی اکبر رائفی پور برای سخنرانی جنجالی درباره شوخی اهل بیت و ائمه در فضای مجازی جنجال به راه انداخته است اکبر رائفی پور می گوید که اهل بیت شوخی هایی می کردند که من در اینجا نمی توانم آن را بازگو کنم و اگر در جمع ما همه پیرمرد 90 ساله هم بوددن بازهم نمیتوانستم شوخی آنها را بیان کنم.

فیلم کامل سخنرانی رائفی پور درباره شوخی اهل بیت که دم خروس او بیرون زد

جنجال سخنرانی رائفی پور درباره شوخی اهل بیت

این صحبت های رائفی پور با واکنش تند برخی از روحانیون مواجه شد و حجت الاسلام تهرانی علوی در واکنش به صحبت های رائفی پور می گوید ما روحانیون نمی دانیم باید با وهابیون مبارزه کنیم و یا به فکر چهره ها و افراد دارای تریبون باشیم که درباره اهل بیت اظهار نظرهای عجیب و غریب می دهند.

همچنین ببینید:

رائفی پور بعد از متوجه شدن از اینکه انتقادات زیادی از او صورت گرفته است تصمیم عجیب و غریب گرفته و مجدداً به همان مکانی که سخنرانی کرده رفته و در حالی که جمعیت حضور نداشته با همان لوکیشن به سخنرانی پرداخت و آن را ضبط کرده است و سعی کرده است تا به منتقدان بگوید ویدیویی که آنها دیده اند تقطیع شده بوده است و ویدیو کامل را اگر می دیدند از او انتقاد نمی کردند.

فیلم کامل رائفی پور درباره شوخی اهل بیت

اما بررسی ها نشان می دهد که علی اکبر رائفی پور بعد از انتقادات تصمیم گرفته که ویدیویی دیگر از خود ضبط کند و بگوید که آن ویدیو تقطیع شده است.

از مقایسه کلیپ جدید که ادعا شده اصل سخنرانی است با فیلم و صوت کامل اولیه سخنرانی رائفی‌پور که از سوی رسانه‌های نزدیک به خودش منتشر شده و هنوز هم در دسترس است، متوجه شدیم کلیپ دوم به نوعی جعلی و گویا بعدها در همان مکان با دیزاینی مشابه جلسه سخنرانی که البته خالی از جمعیت است دوباره ضبط شده تا منتقدان ساکت شوند و به خطاهای خود فکر کنند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. سلام علیک کجاست دادستان تهران وقتی حامد ظریف مطلبی درباره اعتراض کودک همسری نوشت گفت توهین به حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام کرده و حکم اعدام برای ایشان صادر کرد ولی آقای رائفی پور صراحتا از پشت تریبون توهین به اهل بیت عصمت و طهارت سلام الله علیهم می کند دادستان سکوت کرده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *