فیلم کامل توهین گوگوش به ایرانی ها در کنسرت کویت با فالش خوانی

فیلم کامل توهین گوگوش به ایرانی ها در کنسرت کویت با فالش خوانی

ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که مربوط به کنسرت گوگوش خواننده لس آنجلسی در کویت میباشد او بعد از فالش خوانی به مردم ایران توهین کرد.

فیلم کامل توهین گوگوش به ایرانی ها در کنسرت کویت با فالش خوانی

این خواننده که پا به سن گذاشته است به مردم ایران اهانت کرد که با واکنش‌های شدیدی همراه شد او قبلاً نیز در اقدامی بی شرمانه به ترکهای ایرانی اهانت کرد و لطیفه را علیه آنها در کنسرتش خواند.

گوگوش در چند سال اخیر به دلیل پا به سن گذاشتن دیگر نمی تواند به کار خوانندگی بپردازد و مشخص است که صرفاً برای کسب درآمد کنسرت های خود را برگزار می کند و سن و سال او اجازه نمی دهد که همچون قبل اجرای زنده داشته باشد.

گوگوش در یک سال اخیر سعی کرد آتش بیار اغتشاشات باشد و با تشویق کسبه ها به اعتصاب و بستن مغازه های خود علیه نظام فعالیت کنند این تبلیغات او در حالی بود که خودش در کشورهای مختلف تور کنسرت هایش را برگزار میکرد.

فائقه آتشین در تهران زاده شد. خانوادهٔ وی اصالتاً از آذربایجانی‌هایی بودند که از شوروی به ایران مهاجرت کرده بودند. پدر و مادر گوگوش هنگامی که وی ۲ سال داشت از یکدیگر جدا شدند. نام‌گذاری گوگوش نامی ارمنی برای پسران است. در کودکی دایه ارمنی‌اش او را با این نام صدا می‌کرد و بعدها این نام را به عنوان نام هنری‌اش برگزید. اما عده‌ای می‌گویند این نام را از پسر همسایه ارمنی خود گرفته است؛

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. اگه میمرد بهتر بود عجوزه دیوانه

  2. سلام.
    نوشتته اید: “در اقدامی بی شرمانه به ترکهای ایرانی اهانت کرد و لطیفه را علیه آنها در کنسرتش خواند.”
    گوگوش خودش ترک است و اگر اهانتی بوده ، اول به خودش بوده.
    در جایی دیگر فرموده اید: “خانوادهٔ وی اصالتاً از آذربایجانی‌هایی بودند که از شوروی به ایران مهاجرت کرده بودند.”
    پرسشی از شما دارم: مگر شوروی، آذربایجان داشته؟!! آدربایجان مالِ ایران بوده و به همت مردم ایران به ویژه آدربایجانی های غیور و میهن دوست، به ایران عزیز بازگردانده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *