فیلم کامل حمله به پرویز پرستویی با قمه + درگیری پرویز پرستویی

فیلم کامل حمله به پرویز پرستویی با قمه + درگیری پرویز پرستویی

فیلم کامل حمله به پرویز پرستویی با قمه که جان این بازیگر را به خطر انداخت تعدادی از اراذل و اوباش به پرویز پرستویی حمله کردند که قصد ضرب و شتم این بازیگر مطرح سینما را داشتند که خوشبختانه او جان سالم به در برد.

فیلم کامل حمله به پرویز پرستویی با قمه + درگیری پرویز پرستویی

فیلم کامل حمله به پرویز پرستویی

این بازیگر در اینستاگرام نوشت برخی از اراذل و اوباش به قمه به من حمله کردند و گفتند چرا نقش رضا مارمولک را بازی کرده ای و در میدان هفت تیر به من حمله کردند.

موضع گیری های پرویز پرستویی همیشه برایش دردساز بوده است طرفداران نظام او را متهم به حمایت از اغتشاشگران میکنند و معترضان او را به حمایت از دولت متهم میکنند این بازیگر معتقد است که طرفدار حق است و هر عمل غیر انسانی و عقلانی را محوکم میکند.

او مدتی پیش به امریکا رفته بود و قرار بود به عنوان داور در جشنواره شرکت کند که مورد حمله برخی از ایرانیان مقیم آمریکا قرار گرفت.

پرویز پرستویی میگوید در یاسوج بزرگداشتی برایم گرفته بودند ،ودر جاده بودم که خبر دادند برگرد اینجا قصد کشتنت را دارند !و از این قبیل اتفاقات…خب بعد از سه هفته اکران فیلم را توقیف کردند. ولی فیلم بصورت دی وی دی و…راهی خانه هاشد.مردم با دیدن فیلم کلی خندیدن و بعضا بغض کردندهرکسی بعد از دیدن فیلم تعبیر خودش را داشت..بگذریم .مراقب ایران عزیزمان باشیم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. انسان جالبی هست با دیگاه های متفاوت و نقشهای متفاوت ولی هنرمند قابلی هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *