حکم امام خمینی(ره) برای سلمان رشدی

فیلم کامل حکم امام خمینی (ره) برای سلمان رشدی آیات شیطانی

فیلم کامل | حکم امام خمینی(ره) برای سلمان رشدی آیات شیطانی فتوای تاریخی امام ( ره ) درباره سلمان رشدی را مشاهده نمایید.

سلمان رشدی نویسنده کتاب آیات شیطانی که در نیویورک در حال سخنرانی بود توسط یک ضارب با ضربات چاقو به گردنش راهی بیمارستان شد.

حکم امام خمینی(ره) برای سلمان رشدی

حکم امام خمینی(ره) برای سلمان رشدی

در سال ۱۳۶۷ در ۲۵ بهمن ماه امام خمینی اعلام کرد به اطلاع مسلمانان غیور سراسر جهان میرسانم مولف کتاب آیات شیطانی که علیه اسلام و پیامبر و قرآن تنظیم و چاپ شده است محکوم به اعدام می باشد از مسلمانان قیام می خواهند تا در هر نقطه که آنان را یافتن سریع اعدام نمایند تا دیگر کسی جرات نکند به مقدسات مسلمین اهانت کند و هرکس در این راه کشته شود شهید است.

امام خمینی (ره) با فرمان  و فتوای شجاعانه خود نشان دادند قدرت مرجعیت و آمادگی تاریخی برابر توطئه‌های مخالفان اسلام و همچنین دفاع و پاسداری از مقدسات و آرمان‌های مسلمانان جهان و موج های ناشی از  اعتراض  و خشم جهان اسلام بر علیه این اقدام موهن را سازماندهی و با تکالیف فقهی  این ماجرای خطرناک به همه مسلمانان فهماند که از دفاع از ارزش‌های اسلامی، در برابر اهانت به اسلام و مسلمین، وساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) و اهل بیت (ع) گرامیش با قدرت و اقتدار ا ایستاده است.

سلمان رشدی در ۱۹ ژوئن ۱۹۴۷ در هند به دنیا می آید این نویسنده و مقاله نویس می باشد وی فارغ التحصیل لیسانس تاریخ را از دانشگاه کبریج انگلستان است وی با نوشتن کتابی به نام آیات شیطانی به دستور امام خمینی مرتد شناخته شد ۲۴ ازدواج ناموفق داشته است و ثمره این ازدواج ها فقط دو فرزند می باشد.

پیشنهاد میکنیم ببینید:

بیوگرافی سلمان رشدی نویسنده کتاب آیات شیطانی
لحظه توهین فیلم عنکبوت مقدس به امام رضا
حکم ارتداد تتلو + نظر مراجع تقلید درباره حکم ارتداد

جنجالی که با چهارمین کتاب او با نام آیات شیطانی منتشر شد در کمتر از یک ماه با اعتراض گسترده مسلمانان روبرو شد کتاب به پیامبر خدا و یارانش و همسران او و همچنین فرشته وحی به صراحت توهین می کند.

که در سال ۱۳۶۷ در ۲۵ بهمن ماه امام خمینی با منتشر کردن متن اعلام می کند به اطلاع مسلمانان غیور سراسر جهان میرسانم مولف کتاب آیات شیطانی که علیه اسلام و پیامبر و قرآن تنظیم و چاپ شده است محکوم به اعدام می باشد از مسلمانان قیام می خواهند تا در هر نقطه که آنان را یافتن سریع آنها را اقدام نماید تا دیگر کسی جرات نکند به مقدسات مسلمین اهانت کند و هرکس در این راه کشته شود شهید است.

او بعد از مدتی به خاطر اعتراضاتی که به هزینه یک میلیون دلاری محافظت از توسط مردم انگلیس مجبور شد که به آمریکا مهاجرت کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *