فیلم کامل رها شدن رضا رویگری در خانه سالمندان کهریزک توسط همسرش

فیلم کامل رها شدن رضا رویگری در خانه سالمندان کهریزک توسط همسرش

فیلم کامل صحبت های رضا رویگری در خانه سالمندان کهریزک رها شدن رضا رویگری در خانه سالمندان کهریزک توسط همسرش تارا کریمی و واکنش ها به صحبت های رضا رویگری را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم کامل رها شدن رضا رویگری در خانه سالمندان کهریزک توسط همسرش

فیلم کامل صحبت های رضا رویگری در خانه سالمندان

رضا رویگری بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون کشورمان در ویدیویی پیامی برای دوستان خود ارسال کرد و مدعی است که همسرش او را به خانه سالمندان کهریزک برده و رها کرده است .

رضا رویگری در این ویدیو می گوید که همسرش سیم کارت اصلی او را از وی گرفته تا کسی نتواند با او تماس بگیرد.

این بازیگر می‌گوید همه کارگردان‌ها و تهیه کننده ها شماره اصلی من را دارند و در حال حاضر هیچ کس نمی‌تواند با من در ارتباط باشد.

رضا رویگری در سال ۱۳۲۵ در شهر تهران به دنیا آمده است او در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی بازی کرده است جالب است بدانید که رضا رویگری آهنگ ایران ایران را بعد از انقلاب سرایید که سال‌ها از صدا و سیما پخش میشد.

بیشتر شهرت رضا رویگری برای بازی در سریال مختارنامه و نقش کیان می‌باشد.

رضا رویگری در سال ۱۳۹۸ اولین ازدواج خود را انجام داد و حاصل ازدواج یک فرزند پسر به نام کیارش رویگری می‌باشد که در سال ۱۳۵۳ به دنیا آمد او همچنین در سال ۱۳۹۱ با تارا کریمی ازدواج کرده

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *