(فیلم کامل) صحبت های مرد خوزستانی (بندرماهشهری) با قالیباف رئیس مجلس

(فیلم کامل) صحبت های مرد خوزستانی (بندرماهشهری) با قالیباف رئیس مجلس

(فیلم کامل) صحبت های مرد خوزستانی (بندرماهشهری) با قالیباف رئیس مجلس را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلمی از درد و دل های یکی از اهالی بندرماهشهر با محمدباقر قالیباف در حاشیه سفر رئیس مجلس به خوزستان حسابی خبرساز شده است.

(فیلم کامل) صحبت های مرد خوزستانی (بندرماهشهری) با قالیباف رئیس مجلس

مرد جوانی از وضعیت گرانی و اقتصادی و تورم به رئیس مجلس گلایه میکند! مجلسی که به جای رسیدگی به اوضاع وخیم اقتصادی به فکر حواشی و محدود کردن شبکه های اجتماعی است که در آن بسیاری از مردم به کسب روزی حلال میپردازند.

این مرد به قایباف میگوید:

شهردار ۱۳ تا خونه داره، من ۱۳ ساعت کار میکنم با ۳ تا بچه یک اتاق دارم».صحبت های یکی از اهالی بندر ماهشهر به رئیس مجلس در جریان سفر روز گذشته قالیباف به خوزستان

فیلم را در زیر ببینید:

پانوشت: نوع تظلم خواهی‌اش، نوع نشستنش، آهنگ صدا، اضطرار، استیصال، جمله بندی، همه اینها آدم را یاد صحنه تظلم خواهی زائر محمد برای احقاق حقش از آقا علی وکیل، عبدالکریم حاج حمزه، ابول گنده رجب و شیخ ابوتراب برازجانی در تنگسیر صادق چوبک می اندازد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

4 نظر

  1. خدا خودت به داد مردم ایران برس

  2. طوری مینویسید که انگار تمام بدبختیها تقصیر مجلس است. بعضی از شما خبرگزاریهای بی انصاف و از خدا بیخبر یکی از عوامل تاثیرگزار در ایجاد این مشکلات هستید و باید پیش خدا و ملت پاسخگو باشید. دست زبیریان را از پشت بسته اید. آیا از رانتخواریهای آقازاده ها و بعضی مسئولین و قردادهای میلیاردی با خارجی های گرگ صفت و همیشه گرسنه که همه از جیب من و شما باید خرج شود چیزی می نویسید؟ازدلایل اعتمادمردم و انتخاب این دولت خودکم بین و خودباخته و بی بصیرت چیزی نوشتید؟ و هزاران چرا دیگر؟ واقعا در مورد مردم فهیم ایران چگونه می اندیشید؟ روزی که امام زمان انشاالله ظهور نمایند چه دارید که بگویید؟

  3. ای رهبر آزاده من می‌دانم شما فلاکت مردم را نمی خواهید شما سید و خدا شناس هستید ولی دور و بر شما متاسفانه آدم های ریا کار و به درد نخور جمع شده آند و آبروی نظام را با حرف ها و قول های دروغین و فریب مردم می‌برند اقا جان خواهشمندم از جوانهای درس خوانده و با دارای تحصیلات عالیه استفاده کنید و خودتان شخصا برنامه بدهید و مطمئن باشید سر بلند هستید و با این کار در تاریخ نامتان ماندگار خواهد شد انشاالله ، به امید روزهای خوش

  4. اگر شما صادقید پاسخ آقای قالیباف راهم پخش کنید این صحنه زیبا در کجای دنیا اتفاق می افتد که مقامات عالی اینچنین نزدیک و دربین مردم بنشینند و درد دلهای مردم را بشنوند؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *