فیلم کامل عروسی بریتنی اسپیرز و سام اصغری را ببینید

فیلم کامل مراسم عروسی بریتنی اسپیرز و سام اصغری را ببینید

فیلم کامل عروسی بریتنی اسپیرز و سام اصغری را ببینید

فیلم کامل عروسی بریتنی اسپیرز و سام اصغری را ببینید و ماجرای ازدواج و عروسی و حوشی ازدواج بریتنی اسپیرز با سام اصغری را ببینید.

فیلم کامل عروسی بریتنی اسپیرز و سام اصغری

بریتنی اسپیرز خواننده پاپ پس از نزدیک به شش سال زندگی مشترک، رسما با سام اصغری دوست پسر قدیمی خود ازدواج کرد.  این زوج روز پنجشنبه در یک مراسم باشکوه در اقامتگاه اسپیرز در لس آنجلس ازدواج کردند.

در این مراسم عروسی حدود 60 مهمان از جمله درو بریمور، مدونا، سلنا گومز، پاریس هیلتون و کتی هیلتون حضور داشتند.

اسپیرز یک لباس مجلسی از خانه مد مشهور ورساچه پوشید و از راهرو به سمت مهمانان یکی از آهنگ های عاشقانه خود به نام دلدار را خواند.

براندون کوهن، مدیر اصغری پس از پایان مراسم در گفتگو با مجله پیپل گفت: “من بسیار خوشحالم که این روز فرا رسیده است و آنها ازدواج کرده اند. می دانم که او سالهاست که این را می خواست. او در هر قدمی که برمیدارد بسیار مراقب است. بریتنی هم گفت من خیلی ممنونم که سام را در زندگی ام دارم .

✅ همچنین ببینید علت سقط جنین بریتنی اسپیرز و سام اصغری

همچنین بعداً مشخص شد که اسپیرز نزدیک به 9 ماه بود که روز عروسی خود را تصور می کرد. این نشریه به نقل از یکی از خودی ها نوشت: “بریتنی مدت کوتاهی پس از نامزدی خود در ماه نوامبر شروع به برنامه ریزی و رویاپردازی در مورد عروسی خود کرد.” “این برای او بسیار مهم است که بالاخره می تواند ازدواج کند. او می خواهد این ازدواج عالی باشد.”

لحظه حمله همسر سابق بریتنی به عروسی

با این حال، آن روز آنطور که او می‌خواست عالی نبود. همسر سابق اسپیرز، جیسون الکساندر، پس از تلاش برای خراب کردن مراسم دستگیر شد. متیو روزنگارت، وکیل اسپیرز در بیانیه‌ای به USA TODAY نوشت: «او با دستبند بازداشت شده و به دلیل سوء رفتار جنایی نفرت انگیزش دستگیر شده است.

روزنگارت ادامه داد: “من مشتاقانه منتظر همکاری نزدیک با مجریان قانون هستم تا اطمینان حاصل کنم که او تا حد کامل قانون تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد، همانطور که باید باشد.” “خوشبختانه، بریتنی امن است.”

این زوج در سپتامبر 2021 از طریق اینستاگرام نامزدی خود را اعلام کردند اما تاریخ عروسی خود را فاش نکردند.

دو ماه بعد، خواننده Stronger از یک محافظ قانونی که به مدت 13 سال زندگی شخصی و مالی او را کنترل می کرد، آزاد شد. او در طول مراحل دادگاه گفت که آرزوی ازدواج و تشکیل خانواده جدید بدون هیچ محدودیتی را دارد.

اسپیرز در ماه آوریل اعلام کرد که او و اصغری در انتظار بچه دار شدن هستند. یک ماه بعد، این خواننده گفت که دچار سقط جنین شده است.

اصغری 28 ساله متولد ایران، مربی و بازیگر شخصی است که در سریال دوشنبه سیاه Showtime حضور داشته است.

اسپیرز 40 ساله پیش از این دو بار ازدواج کرده است. او در سال 2004 با دوست دوران کودکی خود الکساندر در لاس وگاس ازدواج کرد، اما این ازدواج چند روز بعد لغو شد. در همان سال با کوین فدرلین رقصنده ازدواج کرد و از او صاحب دو فرزند شد. این ازدواج در سال 2007 به طلاق انجامید.

مراسم ازدواج بریتنی و سام اصغری کجا برگزار شد؟

ازدواج مجلل و زیبای این زوج در عمارت بزرگ آن‌ها در کالیفرنیا برگزار شد. بریتنی اسپیرز در رابطه با تزئینات خاص و زیبای خانه‌اش در مراسم عروسی به مجله ووگ گفته:«می‌خواستیم خانه را طوری طراحی کنیم که گرم و صمیمی باشد. تا دوستان و خانواده‌مان احساس نزدیکی به هم داشته باشند. به همین خاطر هم سعی کردیم از رنگ‌های گرمی مانند قرمز، صورتی، طلایی و کرم در طراحی استفاده کنیم.»

قسمت جلویی خانه این زوج با گل رزهای زیبا و رنگی، یک اسب سفید و یک کالسکه دیزاین شده بود. سام اصغری شاهزاده سوار بر اسب سفیدی بود که قرار بود بریتنی را خوشحال و خوشبخت کند.قسمت جلویی خانه این زوج با گل رزهای زیبا و رنگی، یک اسب سفید و یک کالسکه دیزاین شده بود. سام اصغری شاهزاده سوار بر اسب سفیدی بود که قرار بود بریتنی را خوشحال و خوشبخت کند.

جواهرات بریتنی اسپیرز

از جواهرات زیبای بریتنی اسپیرز در مراسم ازدواجش هم نباید غافل شویم. جواهرات بریتنی اسپیرز در این مراسم شامل 62 قیراط الماس از استفانی گاتلیب بود. گفته می‌شود که تمام این الماس‌ها حدود 570,000 دلار قیمت دارند. اما طراحی حلقه ازدواج آن‌ها به نوعی بود که تا ابد زیبایی خودشان را دارند و هرگز از مد نخواهند افتاد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *