فیلم کامل و ماجرای قمه کشی محسن لرستانی در مراسم عروسی شوشتر

فیلم کامل و ماجرای قمه کشی محسن لرستانی در مراسم عروسی شوشتر

فیلم کامل قمه کشی محسن لرستانی در مراسم عروسی شوشتر را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم کامل و ماجرای قمه کشی محسن لرستانی در مراسم عروسی شوشتر

فیلم کامل قمه کشی محسن لرستانی

محسن لرستانی از خواننده های جنجالی غرب کشور بوده که با آهنگ های نه چندان حرفه ای توانست شهرت زیادی به دست آورد مدتی در زندان در حبس به سر می‌برد اما این روزها آزاد شده است که به دلایل نامعلومی به اتهام افساد فی الارض محکوم شده بود در نهایت تبرئه شد و از زندان آزاد گردید.

حالا بعد از آزادی از زندان گویا فعالیت‌های خود را ادامه داده و ویدیویی از او منتشر شده که در یک مراسم عروسی حضور پیدا کرده است که در این مراسم درگیری رخ می‌دهد و تعدادی با قمه به جان یکدیگر می افتند در این لحظه محسن لرستانی به همراه دوستانش به اتاقکی پناه می‌برند اما تعدادی از اراذل و اوباش بیرون از اتاق آنها را تهدید می‌کنند که میخواهند به او آسیب برساند.

این ویدیو در فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشته است گفتنیست محسن لرستانی از معدود خواننده‌های محلی بوده که توانسته به شهرت زیادی در کشور دست یابد او متولد ۱۳۵۸ در کرمانشاه بوده و با آهنگ بچه ننه و بچه سوسول به شهرت دست یافت.

محسن لرستانی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۸۶ آغاز کرده است او با انتشار آهنگ هایی نظیر «زندان» و «غربت» فعالیت خود را در عرصه خوانندگی آغاز کرد و وارد این عرصه شد.

فعالیت هنری خود آهنگهای نظیر «بچه ننه» و «بچه قرتی» به شهرت رسیده است او بعضی از آهنگ هایش را به سبک رپ لکی میخواند و علاقه مندان خاص خود را دارد

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *