فیلم کامل لایو خودکشی سحر زکریا را ببینید

فیلم کامل لایو خودکشی سحر زکریا بازیگر را ببینید

فیلم کامل لایو خودکشی سحر زکریا را ببینید ماجرای کامل خودکشی سحر زکریا را در این صفحه مشاهده نمایید.

فیلم کامل لایو خودکشی سحر زکریا را ببینید

فیلم کامل لایو خودکشی سحر زکریا

سحر زکریا بازیگر معروف کشورمان که این روزها حواشی بسیار زیادی از او دیده ایم در لایو اینستاگرام با گلایه شدید از فالورها نسبت به اتهاماتی که به او می زنند به شدت ناراحت شد و گریه کرد .

او به کسانی که اتهام زدند گفت که هیچ گاه حلالتان نمیکنم و می خواهم از فضای مجازی دور شوم بعد از دقایقی استوری در اینستاگرام منتشر شد که خواهرش اعلام کرد سحر وضعیت روحی خوبی ندارد و برای مدتی از فضای مجازی دور خواهد شد از همه مردم خواست که از نشر اکاذیب و شایعات درباره ایشان خودداری کنند.

فیلم کامل لایو خودکشی سحر زکریا را ببینید

البته این در حالی است که زکریا خودش در فضای مجازی اقدام به حاشیه‌سازی می‌کنند و با انتشار ویدیو های درباره مهران مدیری و سایر بازیگران و کارگردان های کشورمان اتهاماتی را وارد می کند.

پیام خانواده سحر زکریا که در صفحه این بازیگر منتشر شد از این قرار است: «ضمن عرض سلام و ادب خدمت آن دسته دوستان و طرفداران عزیزی که به طرق مختلف اظهار نگرانی کرده و جویای حال خواهرم شدند ، به اطلاع میرسانم با عنایت به بی مهری های اخیر و تهمت های ناروایی که در فضای (بی رحم) مجازی باعث رنجش ایشان شد، طبق درخواست خانواده تصمیم بر آن شد تا مدتی از شنیدن اخباری که باعث بروز حساسیت و پریشان حالی ایشان میشود اجتناب کرده و از فضای مجازی دوری کنند، بدیهی ست ایشان همواره به پشتوانه شما مردم عزیز و به طرفداری از همه قشر زحمتکش جامعه کما فی السابق این هنرمند مردمی صدای شما عزیزان خواهد بود.

لذا خواهشمندم با ما همراه بوده و با عدم نشر اکاذیب و شایعاتی که بعضا توسط افراد لمپن و وابسته (منسوب به پاپاراتزی های فیک) برنامه ریزی و ارسال میگردد، ایشان را حمایت کنید . در پایان بابت همراهی تک تک شما عزیزان از این هنرمند مردمی کمال تشکر را دارم.»

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. عبدالرضا غیایی شاملو

    شفای عاجل آرزومندیم، دولبریتی دیگر چیست؟

  2. بنده خدا حق داره بیچاره خودشو داره میسوزونه بخاطر ماها بعد تازه ازش طلبکار هم هستیم، اصلا بخاطر ما نه بخاطر خودش هم اگر اینکارا و بکنه مردم چرا میرن براش کامنت منفی میزارن؟ چکارش دارن؟ خط و خطایی کرده؟ دزدی کرده؟ مثل اون خانم که اسمشو نمی‌برم اومده گفته کسی که بعد 30 سال کار به جایی نرسه بی عرضه است؟ اومده توهین کرده؟ چیکار کرده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *