(فیلم کامل) لباس خز ترلان پروانه در جشنواره فجر 1400 را ببینید

(فیلم کامل) لباس خز ترلان پروانه در جشنواره فجر 1400 را ببینید

انتشار 19 بهمن 1400 * فیلم کامل لباس خز ترلان پروانه در جشنواره فیلم فجر 1400 را ببینید حواشی و واکنش ها را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

(فیلم کامل) لباس خز ترلان پروانه در جشنواره فجر 1400 را ببینید

فیلم کامل لباس خز ترلان پروانه

ترلان پروانه بازیگر سینما و تلویزیون ایران که سال‌ها در عرصه بازیگری فعالیت دارد در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرد که مورد توجه عکاسان خبری قرار گرفت.

فیلم سینمایی علفزار که برای سال ۱۴۰۰ آماده شد و در جشنواره فجر حضور داشت از فیلم‌های پربازیگر به شمار می‌آید این فیلم توسط بهرام رادان کارگردانی شده است و در آن بازیگرانی همچون پژمان جمشیدی و سارا بهرامی و ستاره پسیانی و ترلان پروانه بازی میکنند.

خانم پروانه متولد ۱۳۷۷ در شیراز بوده و در دوران نوجوانی تاکنون در عرصه بازیگری فعالیت دارد و در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان موفق شد برای فیلم آهوی پیشونی سفید برنده پروانه زرین بهترین بازیگر دختر شود خانم پروانه در سال ۱۳۸۳ وارد عرصه بازیگری شد و در سریال خوش غیرت به کارگردانی علی شاه حاتمی به ایفای نقش پرداخت.

فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.

پریسا در این فیلم شخصیت یک دختر خوش چهره است که برای برند های لوازم آرایشی و بهداشتی تبلیغ می کند.اما زیبایی پریسا به خاطر اسیدپاشی از بین می رود و به این حال و روز دچار می شود.در این فیلم بازیگران مطرح دیگری مثل بهاره افشاری و شقایق فراهانی هم حضور دارند.ترلان پروانه با وجود سن و سال کمی که دارد، در فیلم و سریال های زیادی بازی کرده است.اخیرا سریال سیاوش با بازی ترلان پروانه در شبکه نمایش خانگی پخش شده است.برخی از منتقدان فیلم و سریال در ایران، بازی ترلان پروانه در این مجموعه را تکراری و غیر قابل قبول توصیف کرده اند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *