فیلم کامل لحظه تصادف گاد پوری خواننده رپ دریل! تصادفی که الکی بود

فیلم تصادف پوری خواننده رپ دریل در فضای مجازی منتشر شده است که مورد توجه کاربران قرار گرفته است و نگران حال این خواننده هستند. خواننده ای که در حال ضبط ویدیو بوده و یک خودرو پرشیا در حال اجرای کارهای نمایشی او را با دنده عقب زیر میگیرد.

گاد پوری نام یکی از خواننده هایی می باشد که در این حوزه موفق عمل کرده است و نامش خصوصا طی سال های اخیر بسیار مطرح شده است. این مطرح شدن نام او در زمینه های مختلف به او کمک کرده است که در ادامه راجع به این موضوع بیشتر صحبت خواهیم کرد.

فیلم کامل لحظه تصادف گاد پوری خواننده رپ! تصادفی که الکی بود

ویدیویی از تصادف گاد پوری خواننده رپ در منتشر شده که در حین ضبط موزیک ویدیو زیر گرفته میشود ویدیویی که به نظر میرسد ساختگی است و تصادف انچنانی در کار نیست.

گاد پوری از خواننده های رپ ایرانی بوده که در داخل کشور اقامت دارد و در زمینه رپ فعالیت میکند و طرفداران خود را دارد او برای اهنگ جدید در حال ضبط ویدیو بود که خودرو پریشیا اقدام به حرکات نمایشی در موزیک ویدیو او میکرد که برخوردی با این خواننده داشت و او بر روی زمین افتاد و گفته شد از ناحیه کمر آسیب دید.

فیلم کامل لحظه تصادف گاد پوری خواننده

اما این تصادف جدی به نظر نمیرسد و گویا ساختگی است و مربوط به موزیک ویدیو این خواننده میباشد.

پیشتر ساسی مانکن نیز برای یکی از موزیک ویدیوهای خود چنین کاری کرده بود که تصاویر و ویدیوهایی از کتک خوردن خود را که مربوط به موزیک ویدیویش بود در شبکه های اجتماعی منتشر کرد و حسابی مورد توجه قرار گرفت و ویدیو مربوط به گاد پوری همینگونه به نظر میرسد.

همچنین ببینید:

سحر قریشی تصادف کرد و دست و پایش شکست +تصاویر

مرگ وحشتناک سهیل و سپهر کرابی در تصادف راننده 15 ساله در ارومیه

گاد پوری برخلاف چهره و آهنگ های خشنی که دارد گویا روحیه لطیفی هم دارد حالا شاید برایتان سؤال بشود؛ یعنی چی؟ پوریا بشیری از زمانی که پا به عرصه رپ گذاشت بیشتر درامد خود را برای سیر کردن سگ‌ها می‌کند که برای من این خواننده و این کارش بسیار قابل‌احترام است.

فیلم کامل لحظه تصادف گاد پوری خواننده رپ دریل! تصادفی که الکی بود

معملولا خواننده‌های رپ یک قانون نانوشته دارند آن‌هم این است: کسی به من کاری نداشته باشد من هم به کسی کار ندارم. که این قانون شامل گاپوری هم می‌شود. گادپوری تاکنون با خوانندگانی مانند 021 kid، هیپهاپولوژیست، چرسی، یانگ صادن وارد بیف یا همان کل‌کل شده است. گادپوری برعکس تمام خواننده‌ها دیس‌های اون معملولی نیست؛ یعنی امکان دارد که در آهنگ خانواده طرف رو هم دیس کنه که پیشنهاد نمی‌کند با این خواننده کل‌کل کنید.

بیوگرافی گاد پوری

پوریا بشیری ملقب به گادپوری متولد 1374 (28 ساله) در استان گیلان به دنیا آمده و زندگی می‌کند و در حال حاضر یک آلبوم به نام پ دارد. زندگی‌نامه گادپوری فقط در یک خط خلاصه نمی‌شود، پوری در حوضه رپ فعالیت می‌کند که بسیار هم طرف‌داری‌ها دوآتشه‌ای دارد. این خواننده باهوش و درجه‌یک در حوضه رپ فعالیت بسیار زیادی دارد که قرار است به آن بپردازیم

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا