فیلم کامل / مرگ وحشتناک سهیل و سپهر کرابی در تصادف راننده 15 ساله در ارومیه

فیلم کامل / مرگ وحشتناک سهیل و سپهر کرابی در تصادف راننده 15 ساله در ارومیه

فیلم کامل / مرگ وحشتناک سهیل و سپهر کرابی دو برادر دانش اموز در تصادف راننده 15 ساله در ارومیه که با خودروی سمند انها را زیر گرفت.

فیلم کامل / مرگ وحشتناک سهیل و سپهر کرابی در تصادف راننده 15 ساله در ارومیه

روز گذشته در محله امامیه ۵۵ قاسم آباد مشهد اتفاق دلخراشی افتاد پسر ۱۵ ساله با یک دستگاه سواری سمند  در حین رانندگی کنترل خود را از دست داده و به سوی عابر پیاده با سرعت بالا حرکت میکند که با دو دانش آموز به نام‌های سهیل کرابی و سپهر ترابی ۸ ساله که برادر بودند تصادف می کند و متاسفانه این دو برادر جان خود را از دست میدهند.

مرگ وحشتناک سهیل و سپهر کرابی دو برادر در تصادف

به گفته سرهنگ عابدینی رئیس پلیس راهور مشهد خودرو سمند بعد از ورود به عابر پیاده دو کودک را که دانش آموز بودند زیر گرفته و سپس به لاین دیگر منحرف شده و با یک پراید برخورد میکند.

جزئیات حادثه

راننده یک پسر ۱۵ ساله بود که بعد از تصادف سعی می‌کند متواری شود اما توسط مردم دستگیر می شود سهیل کرابی دانش آموز پایه دوم و سپهر کرابی دانش آموز پایه ششم میباشند به گفته شاهدان عینی برادر بزرگ سپر، سهیل بوده که برای آوردن برادرش از مدرسه به سراغ او میرود و هنگام بازگشت به خانه توسط سمند زیر گرفته می شوند که هردو جانشان را از دست دادند.

معلم سهیل و سپهر به خبرنگاران میگوید وقتی که این خبر را به من دادند بسیار متاثر شدم و به همراه سرایدار مدرسه به محل حادثه رفتیم که صحنه بسیار تلخ و وحشتناک دیدیم سپهر هنوز زنده بود و به سرعت او را به بیمارستان منتقل کردیم اما عمرش به دنیا یاقی نبود.

همچنین ببینید:

⚡️تصادف شدید احسان علیخانی را ببینید

⚡️فیلم کامل ترمز بریدن اتوبوس خط واحد در حصارک کرج

⚡️فیلم کامل لحظه تصادف امیر تتلو خواننده

ماجرای مرگ سهیل و سپهر کرابی

محبوبه مختارپور اظهار کرد: سپهر کُرابی، کودک حادثه دیده با سطح هوشیاری منفی ۳ به بیمارستان ناظران منتقل و بلافاصله اقدامات درمانی انجام گرفت و در سی تی اسکن عصر دیروز (۱۷ دی)، خونریزی مغزی تأیید شد.

مدیر پرستاری بیمارستان ناظران مشهد بیان کرد: اورژانس با احیای قلبی سبب بازگشت تنفس کودک شده بود، اما در معاینه‌های بعدی، مردمک چشم واکنشی به نور نشان نداد و تنفس طبیعی نیز بازنگشت.

وی ادامه داد: براساس سی تی اسکن کنترلی صبح یکشنبه متأسفانه مرگ مغزی کودک تأیید شد و مادر وی برای بررسی شرایط اهدا عضو، هم اکنون در بیمارستان حضور دارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. عرفان حسینی

    لطفاً دقت توی نوشتن سپهر کرابی و سهیل ترابی ان دو برادر بودن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *