فیلم کامل لحظه تصادف امیر تتلو خواننده

کلیپی از تصادف یک مرد جوان در شبکه های اجتماعی منتشر شده که گفته میشود این ویدیو مربوط به تصادف خواننده جنجالی میباشد.

فیلم کامل لحظه تصادف امیر تتلو خواننده

امیر تتلو خواننده جنجالی که این روزها در ترکیه زندگی میکند و ازدواجش با سحرقریشی حسابی در رسانه های کشورمان مورد توجه قرار گرفته است در اینستاگرام نوشته روز گذشته بر اثر سانحه رانندگی به کما رفته است .

در حالی که این خبر در فضای مجازی منتشر شده که صحت ندارد و امیر تتلو برای خبرسازی و مورد توجه قرار گرفتن دوباره چنین شایعه ای را به راه انداخته است.

 

ادمین او با انتشار یک ویدیو جعلی که در زیر مشاهده میکنید اعلام کرده که تتلو تصادف کرده است در حالی که این ویدیو مربوط به یک تصادف در امریکا است و ربطی به تتلو ندارد.

فیلم منتسب به تصادف پورشه تتلو

این خواننده سعی دارد با شایعه پراکنی و خبرسازی فالوورهای خود را در اینستاگرام و ویدیوهای خود را در یوتیوب افزایش دهد و به درآمد دست یابد تا به حال خبرها و شایعات زیادی پیرامون او در فضای مجازی به راه افتاده است که صرفاً از طریق پیج اینستاگرام او صورت گرفته است این خواننده چند روز پیش در ترکیه کنسرت برگزار کرد که بیش از ۵۰ میلیارد تومان به جیب زد.

وقتی آهنگ «انتظار» رو منتشر کرد و در آن از «سحر» حرف زد شاید کمتر کسی حدس می زد شاید منظور او سحر قریشی باشد. دوستان امیر تتلو بتازگی افشا کردند در جریان سفر سحر قریشی با تیم سریال «نیسان آبی» به ترکیه در چند ماه گذشته با امیر تتلو در شب یلدا آشنا شده است.

میر حسین مقصود لو که همه او را با نام هنری امیر تلل یا امیر تتلو می شناسند، زاده ی ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ درمحله مجیدیه تهران در یک خانواده پنج نفری به عنوان فرزند کوچک خانواده به دنیا آمد و دو خواهر بزرگتر از خود دارد، او خواننده، آهنگساز و ترانه سرای ایرانی است که فعالیت او در سبک رپ، پاپ و آر اند بی می باشد.

پدرش محمد تقی مقصود لو در سال ۱۳۸۴ در پنجاه سالگی فوت شد و مادرش فریده واثق در قید حیات است و برای گذران زندگی مدتی به عنوان کارگر در خانه های مردم مشغول به کار بود. او دیپلمه ریاضی است، امیر برای گذران زندگی تا مقطع دیپلم بیشتر درس نخوانده و وارد بازار کار شد و شروع به کارگری در یک نجاری و بعد از آن بعنوان شاگرد در یک سوپرمارکت مشغول به کار شد و بعد از مدتی وارد موسیقی رپ زیرزمینی شد و هم اکنون در ترکیه مشغول اداره سایت شرطبندی است.

او همچنین آلبوم تتلیتی را در سال ۲۰۱۳ میلادی ارائه کرد که حاوی ۱۵ ترانه بود. تتلو ترانه منم یکی از اون یازده تام را در حمایت از تیم ملی فوتبال ایران

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. الکی میگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *