فیلم لحظه فرونشست زمین اصفهان اتوبان آقابابایی + علت

فیلم کامل لحظه فرونشست زمین اصفهان اتوبان آقابابایی + علت

فیلم لحظه فرونشست زمین اصفهان اتوبان آقابابایی + علت

لحظه فرونشست زمین اصفهان اتوبان آقابابایی را مشاهده میکنید که بسیار وحشتناک بود.

امروز اتفاق عجیبی در اتوبان شهید آقابابایی اصفهان رخ داد و به یکباره قسمتی از زمین دهان باز کرد و باعث شد که ترافیک بسیار شدیدی تا ساعت ها شکل بگیرد.

حفره‌ای به ابعاد یک متر مربع در لاین جنوب به شمال بزرگراه شهید آقابابایی اصفهان از اتفاقات عجیبی بوده که امروز به وقوع پیوست .

خوشبختانه هنگام فرونشست زمین در این اتوبان به کسی آسیبی وارد نشد و در ساعت خلوت این بزرگراه اتفاق رخ داد در نهایت نیروهای امدادی و شهرداری برای ترمیم این حفره اقدام کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در این باره گفت که زمین کاملاً ترمیم شد و مسیر بازگشایی شده است.

همچنین ببینید:

فیلم کامل انفجار و ترکیدن نارنجک در دست پسر جوان

فیلم لحظه انفجار گاز ساختمان چهار طبقه در شهرک اندیش

انفجار و آتش سوزی در شرکت گاز بوتان اهواز فاجعه به بار اورد

فرونشست زمین یکی از مشکلات بزرگ در اصفهان و تهران بوده که به علت خشکسالی رخ می دهد همانطور که می دانید تهران و اصفهان دارای خطوط مترو بوده که باعث خالی شدن زیر خیابان ها شده است.

بارش‌های اخیر به صورت کوتاه مدت تا حدی زیادی تنش آبی شدید استان را کاهش داده اما با توجه به کم بارشی تجمعی در سال‌های اخیر بویژه در سه سال گذشته تشدید شرایط خشکسالی بصورت میان مدت و بلند مدت در استان وجود دارد و خارج شدن از آنها زمان بر است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. فرو نشست شهرداری نیروهای امدادی پر مز کردند ……. زمین باید دهان باز کند اون ف ر و غ ک کی بود اینا رو زایید با س ع ی د ن س ر ی ن ن ا ص ر ر و ی ا م ر ج ا ن تمام مغازه های حقه باز خیابان س ت ا ر خ ا ن ببلعد م ب ی نا سرم کلاه گداشت کارت حافطه ۲۵۰ هزار تومان با قیافه گرفتن می خواست بندازه بیرون بی شخصیت این با ان زنک م ا د ر ج ن د ه که a04 گوه موبایل خریده بود قیافه گرفت خدا لعنتشون کند که چرک خون بشه کوفتت بشه پول یتیم گرفتی . انشالله !!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *