فیلم کامل لیلا اوتادی و خرس (بوسه و لیس زدن چندش آور)

فیلم کامل لیلا اوتادی و خرس (بوسه و لیس زدن چندش آور)

انتشار 15 دی 1400 – Study time 2 minutes

فیلم کامل لیلا اوتادی و خرس (بوسه و لیس زدن چندش آور لیلا اوتادی توسط خرس) را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم کامل لیلا اوتادی و خرس (بوسه و لیس زدن چندش آور)

فیلم کامل لیلا اوتادی و خرس

لیلا اوتادی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون کشورمان روز گذشته ویدیوی از خود در فضای مجازی به اشتراک گذاشته و انتقادات زیادی را به همراه داشت.

این بازیگر در حالیکه یک خرس بزرگ را در آغوش گرفته بود این خرس در حال لیس زدن صورت لیلا اوتادی بود که به شدت مورد انتقاد کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.

این در حالی است که چند روز پیش کلیپ رقص سام درخشانی به مناسبت کریسمس ۲۰۲۲ جنجال‌برانگیز شده بود.

لیلا اوتادی از هنرمندان باسابقه سینما و تلویزیون می باشد او در امور خیریه همیشه ثابت قدم بوده و تلاش زیادی برای فراهم کردن امکانات رفاهی برای کودکان بی سرپرست بهزیستی انجام داده است.

لیلا اوتادی متولد ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در تهران بوده و از دوران کودکی تا به حال در عرصه بازیگری فعالیت دارد اما در فیلم سینمایی چشمان سیاه به کارگردانی ایرج قادری اولین گام خود را در عرصه بازیگری برداشت خود را در رشته معماری تحصیل کرده و مدارک خود را از دانشگاه هنر دریافت نموده است سریال مهر و ماه به کارگردانی فیاض موسوی او را به شهرت رساند و در سال ۱۳۸۹ حضور او در نقش ندا آقا سلطان در فیلم سینمایی پایان نامه جنجال زیادی را برای او به وجود آورد

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. تو روح دروغگو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *