فیلم کامل مداحی و نوحه خوانی بهنام بانی در محرم ۱۴۰۱ در هیئت عزاداری

فیلم کامل مداحی و نوحه خوانی بهنام بانی در تاسوعا محرم ۱۴۰۱

بهنام بانی خواننده پاپ کشورمان در یام محرم به مداحی و نوحه خوانی میپردازد او در حسینیه و هیئت که محله هر ساله به نوحه خوانی پرداخته و بسیاری از هوادارانش در این مراسم حضور پیدا میکنند تا بهنام بانی را از نزدیک ببینند بهنام بانی خواننده خوش صدایی که در مصاحبه های بارها گفته که علاقه زیادی به مداحی و اهل بیت دارد و هر ساله به مداحی میپردازد.

فیلم کامل مداحی و نوحه خوانی بهنام بانی در محرم ۱۴۰۱ در هیئت عزاداری

فیلم کامل مداحی و نوحه خوانی بهنام بانی در محرم ۱۴۰۱ در هیئت عزاداری را در این صفحه ببینید.

بهنام بانی خواننده سرشناس کشورمان در مراسم عزاداری محرم ۱۴۰۱ اقدام به طراحی کرده که ماحی ایشان مورد توجه قرار گرفته است.

مداحی و نوحه خوانی بهنام بانی در محرم

بهنام بانی از خواننده های پاپ پرطرفدار کشورمان بوده که در سالهای اخیر توانسته طرفداران بسیار زیادی را به دست آورد در ایام محرم بسیاری از خواننده های پاپ کشورمان که دیگر قادر به برگزاری کنسرت نیستند اقدام به مداحی در مراسم عزاداری کرده که ارادت خود را به اهل بیت به خصوص امام حسین علیه السلام نشان می‌دهند.

بهنام بانی در سال‌های اخیر آهنگ های پرطرفدار زیادی را تولید کرده است و حتی تجربه بازی در فیلم سینمایی گشت ارشاد ۳ را در کارنامه خود دارد استایل متفاوت و خاص بهنام بانی باعث شده که او نسبت به سایر خواننده های پاپ کشورمان متمایز شود.

با فرا رسیدن ماه محرم بسیار از مردم کشورمان به عزاداری اباعبدالله الحسین می‌پردازند هیئت ها و دسته‌های عزاداری در خیابان ها و حسینیه ها شور و هیجان خاصی به کشور می دهند.

خواننده های پاپ کشورمان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با برگزاری مراسم عزاداری سعی می کنند ارادت خود را به امام حسین علیه السلام نشان بدهند بهنام بانی چند سال است که در مداحی نیز فعالیت می‌کند و در مراسم عزاداری به مداحی و نوحه خوانی می پردازد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *