فیلم کامل مهدی هاشمی ودکای روسی خود را شکست

فیلم کامل مهدی هاشمی ودکای روسی خود را شکست +واکنشهای کاربران

انتشار امروز 17 اسفند 1400 * فیلم کامل ودکا روسی مهدی هاشمی و شکستن آن برای اعتراض و تحریم روسیه را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم کامل مهدی هاشمی ودکای روسی خود را شکست

فیلم کامل ودکا روسی مهدی هاشمی

این روزها به دلیل حمله نظامی روسیه به اوکراین و جنایات انسانی که در این کشور به وجود اورده است باعث شد که بسیاری از مردم جهان حمایت خود را از مردم اوکراین نشان بدهند و هر کسی به نوعی اقدام به تحریم محصولات روسی میکند.

مردم اروپا سعی میکنند که از محصولات روسی استفاده نکرده تا شرکت های این کشور ورشکست شوند و حالا مهدی هاشمی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون کشورمان نیز در اقدام عجیب ودکای روسی خود را شکست.

مهدی هاشمی در اینستاگرامش ویدیویی از خود به اشتراک گذاشت که در نوع خود جالب بود. او در این ویدیو میگوید: برخیها گفته اند که مهدی هاشمی ودکا میخورد در حالی که من اصلا ودکا دوست ندارم بلکه ودکای روسی… و سپس شیشه ودکای را پرتاب میکند و میشکند.

مهدی هاشمی در سال ۱۳۲۵ در شهرستان لنگرود متولد شده است او همسر سابق گلاب آدینه و همسر فعلی مهنوش صادقی میباشد او همچنین پدر نورا هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون بوده و برادر ناصر هاشمی کارگردان و بازیگر سینما است. وی در سال ۱۳۵۲ در رشتهٔ هنرهای نمایشی از دانشکده ، هنرهای زیبای دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد. فعالیت در تئاتر را به عنوان بازیگر به همراه داریوش فرهنگ ، در سال ۱۳۴۸ با تشکیل گروه تئاتر «پیاده» آغاز نمود. داریوش فرهنگ و همسر پیشین‌اش سوسن تسلیمی، از همکلاسی‌های دورهٔ دانشکدهٔ مهدی هاشمی محسوب می‌شوند،

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

4 نظر

  1. خیلی هنر داره مرتیکه که ودکا روسی نمیخوری واقعا دمت گرم با این حمایتت از اوکراینیا فقط یه چیزی ودکا حرومه اسکل ظاهرا دو پیک خوردی اومدی این ویدئو رو گرفتی مردک احمق

  2. ازتویخچال درآوردی یا ازروی میزبار خونت برداشتی؟! آخه انگار تاتهش روخورده بودی.

  3. حال بهم زن .راست میکی دست اون حمید فرخ نژاد وطن فروش خائن رو بگیر برو اوکراین ظاهرا سرباز کم دارن

  4. سلام.با این فیلم مطمئن شدم که موضعگیریهای سیاسی(مثلا)هنرپیشه ها(که غالبا هییییچی از سیاست نمیفهمن)نمایشی و پولی و با سفارش سیاسیون انجام میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *