فیلم کامل کتک خوردن پیروز خواننده در ترکیه (18+)

فیلم کامل کتک خوردن و ضرب و شتم پیروز خواننده در ترکیه (18+)

فیلم کامل کتک خوردن پیروز خواننده در ترکیه (18+) و جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

پیروز خواننده معروف سالهای پیش که در لس آنجلس فعالیت میکرد در چند سا اخیر به آنالیای ترکیه آمده است و در این کشور فعالیت میکند این خواننده شب گذشته با یکی از صاحبان رستورانی در شهر آنالیا درگیری شدید داشتکه صاحب رستوران او را با اسحله مجروح و روانه بیمارستان کرد.

گفته می‌شود که این خواننده به همراه همسر خود در حال خروج از یکی از رستورانهای معروف شهر آلانیای ترکیه بوده و علت حضور او جشن تولد یکی از فرزندانش عنوان شده است در این بین بر طبق شنیده ها پیروز با صاحب رستوران درگیر شده و نگهبان این رستوران او را مورد ضرب و شتم قرار داده و هدف یک گلوله قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان اکنون در بستری به سر می‌برد

فیلم کامل کتک خوردن پیروز خواننده در ترکیه (18+)

فیلم کامل کتک خوردن پیروز خواننده در ترکیه

پیروز خواننده معروف لس آنجلسی که چند سالی است در زمینه موسیقی فعالیتش کمرنگ شده در ترکیه  مورد ضرب و شتم بسیار شدید قرار گرفته است.

او که به همراه خانواده اشبه ترکیه سفر کرده در یکی از خیابان های ترکیه توسط تعدادی از اراذل و اوباش مورد ضرب و شتم و هدف گلوله قرار گرفته است و در حال حاضر او و همسرش در بیمارستان بستری شده اند.

پیروز پاینده آزاد خواننده لس آنجلسی به همراه همسرش بعد از خروج از یکی از رستوران های شهر آلانیا ترکیه که به مناسبت تولد فرزندش در این رستوران حضور پیدا کرده بود مورد ضرب و شتم و در پایان مورد اصابت گلوله قرار گرفت .

این خواننده مدت ها در گروه بلک کتس به فعالیت می پرداخت که در چند سال اخیر حضور کمرنگ در عرصه موسیقی داشته است .

فیلم کامل کتک خوردن و ضرب و شتم پیروز خواننده در ترکیه (18+)

وی به همراه خانواده‌اش به یک رستوران در شهر آلانیا ترکیه رفته بود که برای یکی از فرزندانش جشن تولد بیگرد اما در این رستوران مورد حمله قرار گرفت.

گفته می‌شود کسی که به او تیراندازی کرده و صاحب رستوران بوده است و پیروز بعد از درگیری با گارسون حسابی کتک خورده و صاحب رستوران و نگهبان های این رستوران او را مورد ضرب و شتم قرار دادم و سپس او را با اسلحه مورد شلوغ قرار دادند.

فیلم کامل کتک خوردن و ضرب و شتم پیروز خواننده در ترکیه (18+)

بیوگرافی پیروز خواننده

پیروز پاینده آزاد با نام هنری پیروز متولد ۱۴ اردیبهشت ۱۳۴۱ در تهران، خواننده سرشناس موسیقی پاپ فارسی است.

متولد بیمارستان صادقیه (تهران) می باشد، فارغ التحصیل موسیقی از دانشگاه سن برناردینو یکی از شهرهای ایالت کالیفرنیا می باشد، بجز خوانندگی ترانه سرا و آهنگساز نیز می باشد.

فیلم کامل کتک خوردن و ضرب و شتم پیروز خواننده در ترکیه (18+)

او در دسامبر ۱۹۷۷ برای ادامه تحصیلاتش به سانفرانسیسکو آمریکا رفت. در سال ۸۴ یا ۸۳ میلادی در شهر سانفرانسیسکو وی با گروه «شش و هفت» که با حضور دوستانش ابی (با ابی خواننده اشتباه گرفته نشود)، مرتضی، روبیک، مهرداد آشتیانی و چند خوانندهٔ دیگر همراه بود، کار خود را آغاز کرد؛ تا اینکه در سال ۱۹۸۷ به عنوان خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز به گروه بلک کتس پیوست. پیروز در سال ۱۹۹۸ از بلک کتس جدا شد و فعالیت هنری خود را به‌تنهایی ادامه داد.

فیلم کامل کتک خوردن و ضرب و شتم پیروز خواننده در ترکیه (18+)

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

3 نظر

  1. ریچارد لواسانی

    مرگ بر ترکیه….لعنت با ما که سرمایه گزاری کردیم.من امروز خونه ام رو گذاشتم برای فروش و با تمام سرمایه ام میرم آلمان.

  2. تقصير همين هموطنان مايه دار هستند كه سرمايه هاي نازنين كشور رو كه ميتونن صرف از بين بردن فقر و فلاكت در مملكتشون بكنن ميبرن ميريزن تو خيك تركيه كه زماني همين تركها آنقدر گداگشنه بودن كه به تنبون پدرمادرشون هم رحم نميكردن…ما هر چي تو اين مملكت ميكشيم فقط از همين سرمايه دارهاي خودمونه.همين مايه دارها وقتي نان سنگك بزرگتر و گرانتر از تعرفه سفارش ميدن تا ته ماجرا رو بخونين.عامل گراني كشورمان فقط سرمايه دارها..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *