فیلم کامل کنسرت بهنام بانی در تاجیکستان شهر دوشنبه 1401

فیلم کامل کنسرت بهنام بانی در تاجیکستان شهر دوشنبه 1401

فیلم کامل کنسرت بهنام بانی در تاجیکستان شهر دوشنبه 1401

فیلم کامل کنسرت بهنام بانی در تاجیکستان شهر دوشنبههمراه با جزئیات را در این صفحه ببینید.

بهنام بانی خواننده معروف کشورمان روز گذشته کنسرتی در شهر دوشنبه تاجیکستان برگزار کرد د بیش از ۱۵۰۰ نفر در این کنسرت حضور پیدا کردند .

گفته می‌شود که تاجیکستان قطب جدید خواننده های ایرانی بوده و بسیاری از خواننده ها کنسرت های خود را در این کشور بدون دردسر و با بیشترین فروش بلیت برگزار میکنند.

فیلم کامل کنسرت بهنام بانی در تاجیکستان

کشور تاجیکستان به دلیل فارسی زبان بودن مردم ان علاقه بسیار زیادی به خواننده های ایرانی دارند و به همین دلیل برخی از خواننده های پاپ کشورمان در این کشور کنسرت های خود را برگزار می کنند بدون اینکه با آنها مخالفت شود و یا مسائل منکراتی در کنسرت آن ها مشکل‌ساز شود.

قبل از بهنام بانی چند خواننده دیگر کشورمان در این کشور کنسرت های خود را برگزار کردند.

پیشنهاد میکنیم ببینید

فیلم کامل مداحی و نوحه خوانی بهنام بانی در تاسوعا محرم
فیلم کامل / رقص زنان در کنسرت بهنام بانی در استانبول ترکیه
بیوگرافی بهنام بانی خواننده پاپ و همسرش

با توجه به ایام محرم و صفر بسیاری از خوانندگان نمی توانستند در کشورمان کنسرتی برگزار کند و به همین دلیل به کشورهای دیگر رفتع و در آنجا به برگزاری کنسرت پرداختند.

با توجه به اینکه تاجیکستان نزدیکی بیشتری به کشورمان داشته و مردم آن فارسی زبان هستند بهترین گزینه برای برگزاری کنسرت برای خواننده های کشورمان به شمار می آید.

بهنام بانی متولد ۱۳۶۶ در دامغان بوده و از سال ۱۳۹۲ تا به حال بر اساس موسیقی فعالیت دارد و خیلی زود توانست به لایه ترقی را طی کرده و به موفقیت دست یابد در اینستاگرام بیش از سه میلیون فالوور دارد که نشان دهنده محبوبیت در بین مخاطبان موسیقی پاپ است

بهنام بانی علاوه بعد خوانندگی درس بازیگری نیز فعالیت دارد در فیلم سینمایی گشت ارشاد ۳ ایفای نقش پرداخت موفق شد نشان بدهد که در عرصه بازیگری نیز بسیار با استعداد است یکی از نکات جالبی که در بازی های بهنام بانی باید بدانید این است که عکس از آهنگ های او توسط حامد برادران آهنگسازی و تنظیم گردیده است

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *