فیلم کشتن پلیس آمریکا با سلحه در اتوبان (راننده به جای مدارک اسلحه دراورد)

فیلم کشتن پلیس آمریکا با سلحه در اتوبان (راننده به جای مدارک اسلحه دراورد)

فیلم کشتن پلیس آمریکا با سلحه در اتوبان (راننده به جای مدارک اسلحه دراورد)

پلیس امریکا بعد از متوقف کردن یک خودرو از راننده درخواست مدارک کرد که این راننده که گویا یک خلافکار بوده اسلحه ای را بیرون آورده و پلیس را به رگبار بست و فرار کرد ویدیویی وحشتناک از این اتفاق توسط دوربین ماشین پلیس ضبط شده است که در رسانه ها منتشر شد.

فیلم کشتن پلیس آمریکا (راننده به جای مدارک اسلحه دراورد و او را تیرباران کرد) در ایالات متحده، پلیسی که می خواست اسناد را بررسی کند به ضرب گلوله کشته شد. راننده به جای مدارک، اسلحه بیرون آورد و به پلیس شلیک کرد.

 

فیلم کشتن پلیس آمریکا

روز گذشته در حالیکه شهید علی اکبر رنجبر توسط یکی از اراذل و اوباش با ضربات چاقو به قتل رسید ویدیوی از کشتن یک پلیس آمریکا توسط یک مجرم در فضای مجازی منتشر شده که واکنش های زیادی را به همراه داشته است .

در ویدیو پلیسی را نشان می‌دهد که به سمت یک خودرو می‌رود و از راننده می خواهد که مدارک خود را بیاورد اما این راننده به جای مدارک اسلحه را در آورده و در غفلت پلیس آن را مسلح کرده و سپس پلیس را تیرباران می کند.

خرید و فروش اسلحه در آمریکا مجاز بوده و به صورت قانونی خرید و فروش ممیشود و هر ککسی می تواند اسلحه داشته باشد این قانون باعث شده که سالانه تعداد زیادی از آمریکایی ها بر اثر شلیک گلوله جان خود را از دست بدهند با اینکه مجلس سنای آمریکا چندین بار درباره ممنوعیت خرید و فروش سلاح تصمیم گرفته اما با مخالفت شدید مردم روبرو شده است.

قانون حمل اسلحه در ایالات متحده آمریکا توسط تعدادی از ایالات‌ها و فدرال‌ها تعریف شده‌است. این قوانین تولید، تبادل، مالکیت، انتقال، ضبط سابقه، حمل و نقل و تخریب سلاح گرم، مهمات و لوازم آن را تنظیم می‌کند. متمم دوم قانون اساسی ایالات متحده آمریکا از حق نگهداری و حمل سلاح محافظت می‌کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *