فیلم مصاحبه ثریا قاسمی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون

فیلم مصاحبه ثریا قاسمی بازیگر پیشکسوت

خبرهایی مبنی بر کشف حجاب ثریا قاسمی در فضای مجازی منتشر شده است بعد از فوت مهسا امینی برخی از بازیگران خانم در حمایت از وی اقدام به کشف حجاب کردند و در روز گذشته خبر کشف حجاب ثریا قاسمی نیز در برخی از رسانه ها منتشر شد که این تصویر فتوشاپ می باشد و واقعی نیست .

 

ثریا قاسمی درباره این تصاویر می گوید که من کشف حجاب نکردم و شایعه شبکه های اجتماعی است ثریا قاسمی بازیگری که ۸۲ سال سن دارد و در حال حاضر همچنان به عنوان بازیگر فعالیت در سینما و تلویزیون ایران بازی می کند.

او درباره ماجرای عکس منتشر شده می‌گوید به هیچ عنوان کشف حجاب نکردم و تصویر منتشر شده از صرفاً به صورت فتوشاپ درست شده است .

جالب است بدانید که این خانم بازیگر قبلا نیز با انتشار تصویری از خودش نوشته بود حجاب اگر محدودیت است من عاشق این زیباترین محدودیت دنیا هستم.

فیلم / کشف حجاب ثریا قاسمی واقعیت دارد؟ +واکنش ثریا قاسمی

ثریا قاسمی دختر حمیده خیرآبادی بازیگر سابق سینما و تلویزیون می باشد این خانم هنرمند متولد ۲۸ آذر ۱۳۹۳ بود و دارای ۳ فرزند می باشد و فعالیت هنری اش را از سال ۱۳۴۰ تا به حال ادامه داده است.

بازی او در فیلم سینمایی آرامش ساخته ناصر تقوایی اولین حضورش در عرصه ی سینما بود. و همچنین بازی در سریال تلوزیونی پیوند در نقش نصرت کریمی نیز اولین سریالی بود که وی در آن به نقش آفرینی می پرداخت.

  • همسر و فرزندان ثریا قاسمی

رحیم برفراز همسر ثریا قاسمی است وی یک دختر به نام بنفشه و دو پسر به نام بابک و بهروز نیز دارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *