قاتل آیت الله عباسعلی سلیمانی کیست و اعترافات تکان دهنده درباره قتل

قاتل آیت الله عباسعلی سلیمانی کیست و اعترافات تکان دهنده درباره قتل

قاتل آیت الله عباسعلی سلیمانی یک مرد ۵۰ ساله بوده که بعد از بازنشستگی از یک ارگان نظامی به استخدام شرکت انتظامی در آمده بود و او را برای تامین نگهبان در بانک ملی بابلسر به کار گرفته بودند.

قاتل آیت الله عباسعلی سلیمانی کیست و اعترافات تکان دهنده درباره قتل

عترافات تکان دهنده درباره قتل

قاتل آیت الله عباسعلی سلیمانی بعد از دستگیری در اظهارات و اعترافات عجیب و غریب مدعی بود که مقتول را نمی شناسد و او را با یک کسی دیگه اشتباه گرفته است او می گوید روز گذشته ساعت ۱۱ با معاون بانک درگیری لفظی داشتم و می‌دانستم که برادر او روحانی است و بعد از این که درگیر به پایان رسید ناگهان یک روحانی دیدم که وارد بانک شد و با معاون بانک صحبت های صمیمانه داشت و من گمان کردم که او برادر معاون بانک است و به دلیل درگیری لفظی که با او داشتم به شدت عصبانی بودم و به پشت سر این روحانی رفته و با اسلحه او را هدف قرار دادم به گونه‌ای که اصلا نفهمیدم چه کار می کنم و وقتی که شلیک کردم در جای خودم خشکم زده بود تا اینکه آمدند اسلحه را از من گرفتند و من هم خودم را تسلیم کردم

همچنین ببینید

فیلم لحظه ترور آیت الله عباسعلی سلیمانی در بانک

این صحبت های قاتل آیت الله سلیمانی در حالی بیان شده است که بسیار مضحک و باورنکردنی می باشد برخی از کاربران فضای مجازی مدعی هستند که او در ازای پول از سوی دشمنان و ضد انقلاب ها دست به چنین کاری زده است .

حال آنکه پیگیری‌های خبرنگار همشهری از پلیس استان مازندران از این حکایت دارد که آیت‌الله سلیمانی قربانی درگیری میان معاون و نگهبان یکی از بانک‌های ملی در بابلسر قرار گرفته و به‌طور اشتباه با شلیک گلوله جان باخته است. اما این ماجرا چطور رخ داد.

بررسی‌های پلیس که پس از این حادثه با حضور در بانک، عامل جنایت را بازداشت کرد و به تحقیق از وی درباره حادثه پرداخت از این حکایت داد که حدود ساعت ۱۱دیروز، نگهبان بانک ملی با معاون بانک دچار درگیری لفظی می‌شوند. اختلاف آنها اما به‌مدت‌ها قبل برمی‌گردد و آنطور که نگهبان بانک اعتراف کرده، معاون بانک بارها بر سر مسائل کاری او را سرزنش کرده و همین باعث شده بود که با هم دچار اختلاف شوند.

جزئیات

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران در تشریح قتل آیت‌الله سلیمانی، گفت: ماموران انتظامی با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه و تحقیق از شاهدان عینی حادثه دریافتند، نگهبان مسلح بانک با استفاده از سلاح گرم اقدام به تیراندازی به سمت آیت الله عباسعلی سلیمانی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سید جعفر ساداتی” گفت: حوالی ساعت۱۱صبح امروز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تیراندازی در یکی از بانک های شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه و تحقیق از شاهدان عینی حادثه دریافتند، نگهبان مسلح بانک با استفاده از سلاح گرم اقدام به تیراندازی به سمت آیت الله عباسعلی سلیمانی کرده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار کرد: در این حادثه آیت الله سلیمانی به دلیل شدت جراحات وارده ناشی از تیراندازی جان باخت.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *