دانلود کامل سریال راز بقا قسمت یازدهم | قسمت ۱۱ سریال راز بقا

دانلود کامل سریال راز بقا قسمت یازدهم | قسمت ۱۱ سریال راز بقا

دانلود کامل قسمت یازدهم سریال راز بقا قسمت 11 سریال راز بقا با حضور سعید آقاخانی و بهرام افشاری با لینک مستقیم و کیفیت اصلی را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل سریال راز بقا قسمت یازدهم | قسمت ۱۱ سریال راز بقا

قسمت یازدهم سریال راز بقا

سریال راز بقا به کارگردانی آقای سعید آقاخانی در بین مردم توانسته جایگاه مهمی را به دست آورد.

سریالی که از پلتفرم های شبکه نمایش خانگی عرضه شده و با داستان طنز موفق شده در بین سایر سریال های این پلتفرم ها عملکرد موفقی داشته باشد حضور بهرام افشاری و نیما شعبانخانی و سعید آقاخانی از نقاط عطف این مجموعه بوده که به داستان آن جذابیت خاصی داده است.

بازیگر نقش اول این سریال بهرام افشاری بوده که در کنار نیما شعبانخانی ماجراهای طنز و جالبی برایشان رخ می دهد.

دانلود قسمت 11 راز بقا با لینک مستقیم

بهرام افشاری  که در سریال پایتخت توانست به شهرت زیادی دست پیدا کند این روزها در فیلم ها و سریال های پربیننده به ایفای نقش می‌پردازد و آقای سعید آقاخانی برای نخستین بار است که در شبکه نمایش خانگی پا گذاشته است اینکه با سریال نون خ تجربه بسیار موفقی در ساخت مجموعه طنز داشت حالا با همان بازیگران به سراغ راز بقا آمده که توانسته در این عرصه نیز عملکرد موفقی داشته باشد.

✅دانلود همه قسمت های سریال راز بقا

سریال راز بقا درباره ی دو برادر به نام‌ های «رحیم» و «حاتم» با بازی بهرام افشاری و حسن معجونی است که اولی، شخصیتی مردم آزار و بیکار است و دومی در عین بی‌ لیاقتی در سودای به دست آوردن مقام و منصب است. رحیم با یک سازمان خلافکار مواجه می شود که اتفاقاتی را در پی دارد.

سعید آقاخانی در این سریال مانند برخی ساخته های قبلی خود، هم در پشت دوربین در مقام کارگردان حضور دارد و هم در مقابل دوربین به عنوان بازیگر. او در این سریال ایفاگر نقش یک روحانی است که با پدر رحیم دوست بوده و حالا بعد از فوت او هوای پسرش را دارد.

بهرام افشاری در نقش رحیم، جاندارترین کاراکتر است. یک قطب شرور، چاخان و وراج که هرچند به گفته اطرافیانش به بیماری مردم آزاری مبتلاست(!)، اما به لطف پیش زمینه ذهنی تماشاگر از افشاری و حضور گرم و اکتیو او دوست داشتنی جلوه می‌کند. چه وقتی روی تخت جراحی در نیمه عمل فاش می‌کند اصلاً بیهوش نبوده و چه لحظه دلبری های ناشیانه از دختر مورد علاقه اش! قد بلند افشاری نیز شناسنامه اصیل او برای این شکل از کمدی های نوگرایانه است.

برادرش حاتم با حضور‌ حسن معجونی حرف ندارد! مرد بی شخصیت، متوهم و ابلهی که می‌گوید حاضر است «هر فضاحت و توهین و تحقیر را تحمل کند»، اما جایی در دستگاه دیپلماسی داشته باشد! معجونی نقش را زیرکانه بازی و لودگی اش را استادانه درک و اجرا کرده.

بازیگران راز بقا

بهرام افشاری، حسن معجونی، نیما شعبان نژاد، علیرضا زمانی‌نسب، سعید آقاخانی، فریبا جدیکار، هدیه بازوند، سیروس میمنت، یدالله شادمانی، صدرالدین حجازی، فرشید زارعی فرد، کاظم نوربخش، سید حسین موسوی، سیروس سپهری، صبا ایزدپناه، ریحانه حسینی، علی اخوان، نجلا نظریان، مریم ماهور، آوین نقویان و جعفر دهقان، با حضور احسان روزبهانی قهرمان بوکس بازیگران این سریال هستند.

سعید آقاخانی درباره ساخت این سریال گفت: ایده ساخت این سریال اواخر سال 99 و در اوج کرونا بود که مطرح شد. امیر وفایی که پیش از این چهار سال در «دورهمی» می‌نوشت و همزمان سریال «نون. خ» را هم با آقای آقاخانی کار می‌کرد باعث آشنایی من و آقای آقاخانی شد و ما قراری با همدیگر گذاشتیم و قرار شد یک کار کمدی با یکدیگر انجام دهیم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. تجهیزات قهوه فروشی

    سریال قشنگی بود ممنون از بازیگرا و ممنون از سایت خوبتون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *