فیلم کامل عوارض لاغری و کاهش وزن شدید با قرص و دارو

 

فیلم کامل عوارض لاغری و کاهش وزن شدید با قرص و دارو

عوارض لاغری و کاهش وزن شدید با قرص و دارو

در یک ماه ۱۰ کیلو وزن کم کنید! بخورید و لاغر شوید! هر هفته یک سایز کم کنید! مطمئنا این پیام های تبلیغاتی را از شبکه های تلویزیونی ایرانی و حتی خارجی شنیده اید. این تبلیغات وعده کاهش وزن سریع با قرص ها و مکمل های خوراکی را می دهند که در صورت واقعیت بسیار رویایی هستند. اما عملکرد این قرص ها و داروهای لاغری تا چه اندازه به وعده های تبلیغاتی جامه عمل می پوشاند؟ آیا این شعارها و وعده ها در عمل قابل تحقق هستند؟ آیا بدون عارضه اند! قطعا چنین نیست. این مقاله را بخوانید تا با عوارض قرص های لاغری و حقایق پشت پرده آن ها بیشتر آشنا شوید.

با افزایش سبک زندگی ناسالم، چاقی به یک بحران جهانی تبدیل شده است. افرادی که از چاقی و اضافه وزن رنج می برند، به هر کاری اعم از شروع رژیم های غذایی سخت و عرق کردن در باشگاه های ورزشی دست می زنند. اما حالا روش جدیدی پا در عرصه کاهش وزن گذاشته است که با نام های چربی سوزی، قرص لاغری و یا داروی لاغری شناخته می شود. همه ی ما این عناوین را شنیده ایم. اما چربی سوز یا چربی سوزی چیست؟

کاهش وزن بسیار شدید ریحانه پارسا از نکات جالب توجهی بوده که برخی از کاربران را متعجب کرده است.

برخی از کاربران اعتیاد ریحانه پارسا را مطرح کرده اند که این موضوع واقعیت ندارد و این بازیگر سعی کرده رژیم لاغری خود را حفظ کند.

ریحانه پارسا بعد از مهاجرت به ترکیه اقدام به کشف حجاب کرد و با امیر تتلو وارد رابطه شد این بازیگر در نهایت سر از سایت های شرط بندی درآمد و مسیر زندگی خود را کاملاً بی راه رفت جالب است بدانید که این بازیگر در سال ۱۳۹۷ برای بازی در سریال پدر نامزد دریافت جایزه حافظ در رشته بهترین بازیگر زن بود.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *