فیلم کامل / لباس ماکان بند در کنسرت فالش خوانی آبرو ریزی به تقلید راز بی تی اس

فیلم لباس امیر مقاره و بی تی اس ; این کجا و آن کجا تقلید ماکان بند از بی تی اس

امیر مقاره و بی تی اس این کجا و آن کجا تقلید ماکان بند از بی تی اس و جزئیات و فیلم را در این صفحه ببنییید.

لباس امیر مقاره و بی تی اس ; این کجا و آن کجا تقلید ماکان بند از بی تی اس

ماجرای امیر مقاره و بی تی اس

لباس امیر مقاره خواننده ماکان بند این روزها مورد توجه قرار گرفته است لباس این خواننده در آخرین کنسرت که برگزار کرد به شدت مورد انتقاد بسیاری از هواداران بی تی اس قرار گرفت چرا که به تقلید از این گروه پر طرفدار لباس خود را طراحی کرده بود و این در حالی است که طرفداران ماکان بند معتقد هستند که بی تی اس از آنها تقلید کرده است که در نوع خود می توان بسیار عجیب باشد چرا که اصلاً گروه بی تی اس ماکان بند را نمی شناسند .

امیر مقاره سعی کرده که در کنسرت خود از لباس خواص به سبک بی تی اس استفاده کند و منحصر به فرد دیده شود امیر مقاره بازیگر و خواننده کشورمان بود که سابقه بازیگری در سریال جزیره را در کارنامه خود دارد.

امیر مقاره متولد ۳ دی ماه سال ۱۳۷۴ در تهران می باشد.

وی در دوران نوجوانی در زمینه ترانه سرای و آهنگسازی فعالیت داشت که در سال ۹۳ به شکل حرفه ای و مستقل وارد حیطه خوانندگی شد و در آن زمان قطعاتی را به صورت تک نفره و چند آهنگ را با همراهی خوانندگان منتشر کرد.

پس از آن با ارسال قطعه آهنگی برای یاشار خسروی به گروه ماکان بند پیوست، نحوه آشنایی رهام هادیان با این گروه نیز همین گونه بوده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *