فیلم / مرگ حدیث نجفی که در اعتراظات کشته شده است

فیلم / لحظه مرگ حدیث نجفی که گفته میشود کشته شده است اولین عکس از حدیث نجفی که در 7 مهر 1401 گفته میشود کشته شده است چندی روزی در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است .

این روزها خبرهای ضد و نقیض درباره حوادث اعتراضات در کشورمان در شبکه های اجتماعی مخابره می شود صحت و سقم آن مشخص نیست همچنین برخی از رسانه های معاند با پر و بال دادن به اتفاقات رخ داده سعی می کنند موضوع به سمت سیاست بکشند.

فیلم ماجرای لحظه مرگ حدیث نجفی

طی روزهای اخیر برخی اکانت‌های مشکوک توئیتری با مانور روی تصویر دختری که در حال بستن موهایش است، سعی در انتشار اخبار فیک از مرگ او داشتند و نام «حدیث نجفی» را به این دختر منتسب کردند، اما دختر در تصویر شب گذشته در گفتگو با یک رسانه فارسی‌زبان کشته شدنش را تکذیب کرد.

ظاهرا بنا بر ادعای همین منابع خبری حدیث نجفی که جزو جانباختگان روزهای اخیر است، ارتباطی به این تصاویر منتشر شده ندارد.

ابتدا تصویری از او در حالی که موهای خود را میبست در فضای مجازی منتشر شد و بعد از مدتی گفته شد که این دختر نامش حدیث نجفی بوده است که هدف گلوله قرار گرفته و جانش را از دست داد.

فیلم / لحظه مرگ حدیث نجفی که گفته میشود کشته شده است

دختری که در حال بستن موهای خود بوده و ویدیوی آن در فضای مجازی مجازی دست به دست شد.

حالا خبرهایی رسیده که این دختر در اغتشاشات کشته شده است .

بعد از گدشته چند روز در نهایت این دختر اعلام کرد که من حدیث نجفی هستم و هچی اسیبی ندیده ام  و خبر کشته شدن کذب است.

چندی پیش رسانه های معاند اعلام کردند که من حدیث نجفیبر از برخورد شش گلوله فوت کرده است در حال که مشخص شد این خبر صحت ندارد و این خانم در صحت و سلام میباشد.

گویا رسانه های معاند با توجه نداشتن منابع برای اطلاع رسانی اقدام به انتشار اخبار کذب میکنند  ویا برخی از افراد با ارائه خبرای دروغ به این رسانه ها انها را در شایعه سازی همراهی میکنند.

در چند روز اخیر به دلیل اعتراضات مردمی در نقاط مختلف کشور، شاهد اختلال در دسترسی به اینترنت و در ادامه فیلتر شبکه‌های مجازی خارجی به ویژه اینستاگرام بوده ایم. به گفته فعالان کسب و کار مجازی اعتراضات مردمی اخیر باعث افت شدید بازار کسب و کار‌های اینترنتی شده است.

فیلم / لحظه مرگ حدیث نجفی که گفته میشود کشته شده است

این خط خبری در رسانه سعودی اینترنشنال منتشر شد تا اینکه تلویزیون بی بی سی فارسی اقدام به انتشار صوتی کرد که دختری جوان در آن می‌گوید “من همان کسی هستم که فیلم او منتشر شده، زنده هستم و اصلاً حدیث نجفی نیستم.”

این چندمین خبر دروغ رسانه‌های ضدانقلاب است که طی روزهای اخیر و در جریان درگیری‌های خیابانی منتشر شده است.

هک سایت‌های ایرانی، کشته‌سازی از اعتراضات و انتشار اخبار دروغ از ماجرای فوت مهسا امینی mahsa amini نمونه‌های دیگری از اقدامات این رسانه‌های ضدانقلاب در روزهای اخیر بوده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

7 نظر

  1. دروغگوها دختر مردم رو کشتید و مردم رو گوسفند فرض می کنید

  2. مینا رئوفی زاده

    تنها راهش همون کُشتن و از بین بردن نفوذی های غربگرا هستش تا امنیّت و آرامش ایران دوباره برگردد سر جای اولش

    • دقیقا همین طوره ، تا زمانی که اغتشاشگران و تروریست ها توی خیابون ها جولان میدن و پلیس با عطوفت باهاشون برخورد میکنه نباید توقع امنیت داشت.

  3. مینا رئوفی زاده

    همه ی اغتشاشگران باید از بین بروند تا باز دوباره امنیّت ایران سر جای خودش برگردد چونکه از مردم ایران نیستند با ول کردن و مدارا هم آدم نمیشوند

  4. آشغالا مگ زنده نیست یه فیلم ازش پخش کنین فکر کردید خربم ؟! از هیچی خبر نداریم ۲۸۹ تا گاو جمع شدین یه جا فکر کردین همه از خودتونن نخیر کاش یکم انسانیت سرتون میشد عوضیا آشغالا بیارین دیگ یه ویس بیارین بگین نیکا زنده هست یکی دیگ بیارین بگین مهسا زندس یکی دیگ بیارین بگین سارینا زندس بیارین دیگ دیگ عوضیا خدا ازتون نمیگذره

  5. شما منافقین رو باید کشت که مردم رو تحریک میکنید اینقد ساده هستید و احساسی استدلال درست ندارید حالا اگه کشته میشد هم طوری نبود مثل شما ترویج زن عریانی فاحشگی دارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *