لغو کنسرت های نوروزی ساسی از ترس دستگیر شدن

لغو کنسرت های نوروزی ساسی مانکن از ترس دستگیر شدن

لغو کنسرت های نوروزی ساسی مانکن از ترس دستگیر شدن را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

لغو کنسرت های نوروزی ساسی

ساسی مانکن خواننده جنجالی بعد از انتشار موزیک ویدیو تهران توکیو با حضور الکسیس بازیگر فیلم های مستهجن تصمیم گرفت که کنسرت های نوروزی خود را لغو کند!

لغو کنسرت های نوروزی ساسی از ترس دستگیر شدن

بعد از انتشار این موزیک ویدیو جنجال زیادی برایش به وجود امد و با واکنش منفی افکار عمومی رو به رو شد تا جایی که قوه قضایی دستور بازداششت او از طریق پلیس اینترپل را صادر کرد و حالا ساسی از ترس دستگیر نشدن تصمیم گرفته فعلا کنسرت های خود را در کشورهای اطراف ایران کنسل کند.

این درحالیست که در چند روز پیش میلاد حاتمی توسط پلیس ترکیه دستگیر و به پلیس ایران تحویل داده شد.

سردار “هادی شیرزاد” رئیس پلیس بین‌الملل ناجا (ایران) عصر سه‌شنبه در خصوص جزئیات این خبر گفت: به دنبال درخواست پلیس بین‌الملل ایران، اعلان قرمز علیه “میلاد حاتم آبادی فراهانی” صادر و پس از ردیابی و شناسایی در ترکیه دستگیر شد.

وی افزود: با تلاش‌های مؤثر به عمل آمده برای این متهم که از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی در خارج از کشور بود اعلان قرمز اینترپل صادر شد که در نتیجه اقدامات بین‌المللی انجام شده از سوی این پلیس منجر به بازداشت نامبرده و در نهایت استرداد وی به ایران شد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *