لینک ثبت نام عضویت رایگان کتابخانه امروز مخصوص روز کتاب خوانی+آموزش

لینک ثبت نام عضویت رایگان کتابخانه ملی 1401 +آموزش عضویت فوری

لینک ورود عضویت رایگان کتابخانه امروز سال 1401 +آموزش ثبت نام عضویت رایگان کتابخانه را در ادامه ببینید.

لینک ورود عضویت رایگان کتابخانه

علاقه‌مندان برای استفاده از این طرح و عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی می‌توانند با مراجعه حضوری به کتابخانه‌های سراسر کشور یا پرتال کتابخانه‌های عمومی به نشانی samanpl.ir/common/portal/fehrestlib و یافتن پرتال اختصاصی کتابخانه مورد نظر خود، ضمن دریافت کد تخفیف که تا پایان آذرماه اعتبار خواهد داشت، به عضویت در کتابخانه مورد نظر خود اقدام کنند.

بعد ضربه زدن بر روی لینک بالا کافیت کادرهای زیر را پر کنید و ثبت نام را انجام بدهید.

لینک ثبت نام عضویت رایگان کتابخانه امروز مخصوص روز کتاب خوانی+آموزش

نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به مناسبت هفته کتاب طرح سراسری عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی کشور را برگزار می‌کند.

24 آبان ماه روز کتاب و کتابخوانی است؛ نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به همین مناسبت برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است که در زیر آن را می‌خوانید:

عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور

به مناسبت سی‌اُمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار، طرح سراسری عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی کشور روز 24 آبان‌ ماه اجرا می‌شود.

سابقه ملی مشاعره با موضوع «کتاب» برگزار می‌شود

در ادامه برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، دور جدید مسابقه ملی مشاعره با عنوان «کتاب جان» به همت محافل ادبی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود.

در این برنامه که با مشارکت اعضای محافل ادبی کودک و نوجوان در استان‌های مختلف و شورای ادبی نهاد و همچنین نویسندگان این بومی استان‌ها برگزار خواهد شد، حاضران به شعرخوانی و مشاعره با موضوع کتاب و کتابخوانی می‌پردازند.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند روز دوشنبه 23 آبان ماه از ساعت 14 تا 16 به سالن جلسات کتابخانه مرکزی پارک شهر مراجعه و یا از طریق آدرس اینترنتی skyroom.online/ch/researchpl/mahafel به صورت مجازی در این نشست شرکت کنند.

محمد مخدومی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بر این اساس علاقمندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند در این روز با دریافت کد تخفیف از سامانه «سامان» نهاد کتابخانه های عمومی کشور در کتابخانه مورد نظر خود عضو شوند.

وی افزود: علاقه‌مندان برای استفاده از این طرح و عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی می توانند با مراجعه حضوری به کتابخانه های سراسر کشور یا پرتال کتابخانه های عمومی به نشانی samanpl.ir/common/portal/fehrestlib و یافتن پرتال اختصاصی به عضویت در کتابخانه مورد نظر خود اقدام کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان، با اشاره به اینکه دریافت کد تخفیفی عضویت در روز ۲۴ آبان امکانپذیر است، عنوان کرد: استفاده از این کد تخفیف تا پایان آذرماه سال جاری با مراجعه به کتابخانه مورد نظر امکانپذیر است.

مخدومی با بیان اینکه در هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار سال جاری بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی در کتابخانه های عمومی برگزار می شود، افزود: این برنامه ها شامل مسابقات کتابخوانی مجازی و مکتوب، رونمایی از کتاب، قصه گویی، نشست کتابخوان، جمع خوانی، حضور مدارس در کتابخانه ها و … خواهد بود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان به طرح بخشودگی جرایم دیرکرد اشاره کرد و گفت: در این طرح که از شنبه ۲۱ تا جمعه ۲۷ آبان ماه اجرا می‌شود، اعضایی که منابع امانی خود را همچنان پس از اتمام تاریخ امانت در اختیار دارند، می‌توانند با مراجعه به کتابخانه‌ عمومی امانت دهنده، از بخشودگی جرایم دیرکرد این طرح برخوردار شوند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *