لینک سامانه ایران من برای ثبت سفر نوروزی 1401 + آموزش ثبت نام

لینک سامانه ایران من برای ثبت سفر نوروزی 1401 +فیلم آموزش ثبت نام

انتشار امروز 10 اسفند 1400 * لینک سامانه ایران من برای ثبت سفر نوروزی 1401 + آموزش ثبت نام را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ستاد ملی مقابله با کرونا شروط خاصی را برای سفر نوروز 1401 در نضر گرفته است واعلام کرده مسافران نوروزی فقط واکسن زده ها (حدالقل دو دوز زده اند) میتوانند به مسافرت بروند همچنین این افراد باید پلاک خود را در سامانه ایران من با ورود به لینک omid.gov.ir ثبت کنند.

افرادی که حداقل دو دوز واکسن کرونا را تزریق کرده اند میتوانند به سامانه ایران من مراجعه کرده و شماره پلاک خودروی و شمارزه ملی راننده را در این سامانه ثبت کنند و با خیال راحت به مسافرت بروند.

اما کسانی که واکسن نزده اند و یا شماره پلاک خود را در این سامانه ثبت نکرده اند و به مسافرت بروند دوربین های جاده ای آن را ثبت کرده و به ازای هر 24 ساعت تردد یک میلیون تومان جریمه خواهند شد.

نحوه ثبت نام

متقاصیان با وارد کردن کد ملی و تلفن همراه خود در سامانه ایران من ثبت نام کنند و بعد گزینه مجوز خودروهای شخصی را باید انتخاب کنند. این سامانه برای ثبت پلاک خودروهای شخصی برای سفرهای نوروزی است.

لینک سامانه ایران من برای ثبت سفر نوروزی 1401 + آموزش ثبت ناملینک سامانه ایران من برای ثبت سفر نوروزی 1401 + آموزش ثبت نام

در کشورمان حدود 2 میلیون نفر که مالک خودرو هستند هنوز واکسن ترزیق نکرده اند این افراد حق ندارند به مسافرت بروند و جان خود و دیگران را به خطر بیاندازند.

صاحبان پلاک خودرو در صورت سفر نوروزی روزانه یک میلیون تومان جریمه می‌شوند. برای همین همه افرادی که قصد دارند با خودروی شخصی به سفر نوروزی بروند، باید وارد این سامانه شوند.

سال گذشته نیز سفرهای نوروزی از/ به شهرهای قرمز و نارنجی در دوره کرونا با محدودیت مواجه شد. برای نوروز ۱۴۰۱ تاکنون محدودیت سفرهای نوروزی تنها برای صاحبان پلاک خودرو اعلام شده است. حسین قاسمی، دبیر کمیته اجتماعی، امنیتی و انتظامی ستاد کرونا نیز درباره محدودیت سفرهای نوروزی گفت: «ملاک ما در مورد محدودیت سفر پلاک خودرو است و با سرنشینان خودرو کاری نداریم.»

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

5 نظر

  1. سلام سامانه ثبت پلاک چرا فعال نیست
    کد ملی و تاریخ تولد را میگه همخوانی نداره یا خطای سرور میده

  2. خوب اگه کسی حساسیت داشت باید چه کنه

  3. خوب اگه کسی حساسیت داشت باید چه کنه که نمیتواند واکسن بزنه

  4. سلام .من پلاک ماشینم بنام پسرم ک زیر ۵سالشه هستش و این مشکل رو چطور باید حل کنیم.خودم هم س دوز واکسن رو تزریق کرده ام

  5. مجوز سرور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *