ماجرای آزادی محسن لرستانی | آزاد شدن محسن لرستانی

ماجرای آزادی محسن لرستانی | آزاد شدن محسن لرستانی

محسن لرستانی خواننده معروف کشورمان امروز از زندان آزاد شد این خبر ار بهمن بابازاده خبرنگار موسیقی اعلام کرد.

ماجرای آزادی محسن لرستانی

محسن لرستانی که بیش از سه سال است در زندان به سر میبرد در نهایت با وثیقه سه میلیاردی و رد همه اتهامات جنسی از زندان آزاده است و گفته میشود بسیاری از هنرمندان کشورمان در آزادی او نقش داشته اند .

وثیقه سه میلیاردی که برای این هنرمند در نظر گرفته شده است فعلا او را از بند زندان آزاد کرده است .

ماجرای آزادی محسن لرستانی | آزاد شدن محسن لرستانی

گفته میشود که به زودی همه اتهاماتی که درباره او مبنی بر «مدیریت گروه و صفحات افراد تراجنسی» مطرح شده بود رد شده است.

پروندهٔ وی را می‌توان از آن دست پرونده‌هایی در نظر گرفت که به لحاظ عدم اطلاع رسانی دقیق و شفاف، اطلاعات و اخبار متناقضی مطرح شده است. در این راستا خبری که مبنی بر بازداشت وی توسط نیروی انتظامی بود توجهات زیادی را جلب نمود و آمار بالایی از جستجوی نام وی در اینترنت ثبت شد.

همچنین ببینید : زندگینامه کامل محسن لرستانی

اما سوالی که قویاً مطرح می‌شود آن است که محسن لرستانی واقعاً کیست. وی متولد سال ۱۳۵۸ در شهر کرمانشاه بود و حسب بررسی‌ های صورت گرفته نام خانوادگی خود را از پور مست به لرستانی تغییر داده بود لیکن هرگز اشاره‌ای به صورت رسمی به ان نمی‌نمود.

اسفند سال ۹۷ برای اولین بار خبر دستگیری محسن لرستانی خواننده مطرح کشور خبرساز شد و به دنبال آن پرونده وی به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه ارجاع شد.

فساد فی الارض اتهامی بود که بر اساس کیفرخواست علیه لرستانی صادر شد و به دستور قاضی او بازداشت موقت شد و به زندان رفت.

اولین جلسه دادگاه محسن لرستانی در تاریخ پانزدهم مهرماه سال گذشته در حالی که ماسک روی صورت داشت و لباس زندان به تن کرده بود، در دادگاه انقلاب برگزار شد؛ او برای توضیح پاره‌ای از موارد به دستور قاضی مقیسه به دادگاه احضار شده بود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *