ماجرای بادیگاردها و اسکورت بهنوش بختیاری در خیابان +فلیم

ماجرای بادیگاردها و اسکورت بهنوش بختیاری در خیابان +فلیم را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلمی از بهنوش بختیاری بازیگر کشورمان به همراه چند بادیگارد در شبکه‌های اجتماعی دست به دست میشود که با واکنش‌های زیادی روبرو گردیده است.

فیلم بادیگاردها و اسکورت بهنوش بختیاری در خیابان

خانم بختیاری در حالی که چند بادیگارد و محافظان موتورسوار در اطرافش هستند در حال قدم زدن در خیابان می باشد و باعث شده که حسابی خبر ساز شود.

ماجرای بادیگاردها و اسکورت بهنوش بختیاری در خیابان +فلیم

حالا مشخص نیست هدف خانم بهنوش بختیاری از انتشار این ویدیو در فضای مجازی چه بوده ویدیوی جنجالی که خانم بختیاری سوار بر یک ماشین شاسی بلند گران قیمت بوده و همچون روسای جمهور چند موتور سوار اطرافش را اسکورت کرده و در حال عبور از خیابان می باشند .

همچنین ببینید:

بیوگرافی بهنوش بختیاری و همسرش +ماجرای طلاق و عکسبیوگرافی بهنوش بختیاری و همسرش +ماجرای طلاق و عکس

در چند سال اخیر برخی از سلبریتی ها اقدام به استخدام بادیگارد کرده تا بتوانند در خیابان ها با خیال آسوده عبور و مرور کنند اما این که با چندین بادیگارد و موتورسیکلت اقدام به اسکورت خود کنند در نوع خود بسیار عجیب و غریب می باشد

این گونه اقدامات را حتی فوق ستاره های هالیوود نیز انجام نمی دهند مگر اینکه مقام رسمی یک کشور باشند که برای حفظ جان خود بادیگارد استخدام کنند اما یک سلبریتی یا بازیگر چرا باید اینگونه در خیابان عبور کند در نوع خود بسیار عجیب است.

ماجرای بادیگاردها و اسکورت بهنوش بختیاری در خیابان +فلیم

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *