ماجرای باردار و حامله شدن پشه در برنامه مهمونی جنجال شد

ماجرای باردار و حامله شدن پشه در برنامه مهمونی جنجال شد

ماجرای پشه باردار و حامله در برنامه مهمونی جنجال شده است و ماجرای بارداری و حامله شدن په در برنامه مهمونی را در این صفحه مشاهده نمایید.

ماجرای باردار و حامله شدن پشه در برنامه مهمونی جنجال شد

ماجرای پشه باردار و حامله در برنامه مهمونی

این روزها برنامه مهمونی با حواشی همراه شده است عروسک های این برنامه یکی از پس دیگر در بین مردم محبوبیت پیدا میکنند.

برنامه مهمونی با اجرای ایرج طهماسب توانسته بسیار مورد استقبال قرار بگیرد یکی از عروسک های این برنامه پشه بوده که نسبت به سایر عروسک ها مورد توجه قرار گرفته است. در قسمتی از این برنامه این عروسک به زایشگاه رفته باردار شده است که مکالمه او با ایرج طهماسبی به طنز برنامه افزوده است.

آقای طهماسب قبل از این نمایانگر این بود که درباره باز ساخت نشاط موفقیت کامل را دارد و از این رو همواره مثل یک شطرنج باز ماهر عمل می‌کند که می‌توان با استفاده از پیاده نظام های خود هم خیلی از مخاطبین را مجذوب عروسک‌ها و خلاقیت نگرش های جاری در برنامه هاو فیلم های خود نموده است.
وی در برنامه مهمونی نیز آس دیگری را از نگاه هوشمند و به روز خود در قالب نقش های پشه و بچه را نشان می‌دهد.

دانلود کامل این قسمت برنامه مهمونی

در کل پیوند ناگسستنی آقای طهماسب از برند آقای مجری در مرحله نخست و شکوفایی و بالندگی وی در کنار کلاه قرمزی و پسرخاله از طرفی دیگر باعث شد تا آقای طهماسب کم کم و برحسب زمان شناسی و بینندگان عروسک های دیگر را نشان دهد، که هر یک نماینده یک سلوک فکری و زیستی بوده‌اند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *