ماجرای تجاوز و تعرض به ۱۵ فوتبالیست نونهال در مشهد توسط مربی باشگاه

ماجرای تجاوز و تعرض به کودکان فوتبالیست مشهد توسط مربی باشگاه

ماجرای تجاوز و تعرض به ۱۵ فوتبالیست نونهال در مشهد توسط مربی باشگاه

ماجرای تجاوز و تعرض به کودکان فوتبالیست مشهد و تعرض مربی باشگاه به ۱۵ فوتبالیست نونهال جنجال به راه انداخته است این کودکان به شدت از نظر روحی آسیب دیده است و تغییر رفتار آنها باعث شد که خانواده هایشان به این موضوع مشکوک شده و علت آن برملا شود حالا جامعه فوتبال ایراان در شوک فرو رفته است و این خبر همچون بمبی در کشورمان منفجر شده است.

تعرض به بچه نونهال د یک باشگاه فوتبال جنجال زیادی را وجود آورده است این اتفاق در یکی از باشگاه‌های فوتبال مشهد رخ داده و تعداد زیادی از خانواده های این بچه ها در مقابل ساختمان هیئت فوتبال خراسان رضوی تجمع اعتراض آمیز برپا کردند.

ماجرای تجاوز و تعرض به ۱۵ فوتبالیست نونهال در مشهد

این خانواده ها میگویند که فرزندانشان مدتی است که تغییر رفتار عجیبی داشته اند و بعد از بررسی تلفن همراه آنها متوجه شدند که مربی باشگاه با آنها تعرض کرده است.

مادر یکی از این بچه ها می گوید وقتی که ماجرا را فهمیدم به شدت موضوع را پیگیری کردم چون این باشگاه در لیگ های مختلف رشته های ورزشی حضور دارد و برای همین اطمینان کردم و فرزندم را در این باشگاه نام نویسی کردم اما حالا متوجه شدم که این باشگاه جواز فعالیت نداشته است.

پدر یکی از این بچه ها می گوید که دستگاه های نظارتی باید بر روی این مسائل نظارت کنند و اگر باشگاه مجوز ندارد چرا باید در لیگ حضور پیدا کند و ما فرزندانمان را در اختیار چنین افرادی قرار بدهیم فرزند من به دنبال رویاهای خود در فوتبال بوده و اما حالا اتفاقاتی برای او رخ داده کرد بازگو کردنش هم شرم داریم.

مدیررسانه سابق تیم شهرخودرو با انتشار یک استوری خبر از وقوع یک فاجعه برای فوتبال مشهد داده است.

درخواست ااشد مجازات برای خاطیان

در چند روز گذشته تعدادی از خانواده‌های بازیکنان یک باشگاه فوتبال در مشهد با تجمع مقابل ساختمان هیئت فوتبال خراسان رضوی به‌دنبال پیگیری فاجعه‌ای عجیب بودند؛ تجمعی که البته چندان چاره‌ساز نبود تا این خانواده‌ها پس از شکایت در حراست اداره کل ورزش و جوانان استان به‌دنبال پیگیری از طریق رسانه‌ها باشند.

بر اساس صحبت‌های مطرح‌شده از سوی خانواده‌های این بازیکنان، پس از تغییر رفتار فرزندانشان و پیگیری و بررسی محتوای گوشی تلفن همراه بازیکنان، متوجه می‌شوند مربی این باشگاه آن‌ها را مورد آزار و اذیت قرار داده است. این نونهالان از ترس بازگوشدن این موضوع زیر فشار روحی و روانی قرار دارند/اخبار مشهد

ماجرای تجاوز و تعرض به ۱۵ فوتبالیست نونهال در مشهد توسط مربی باشگاه

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *