ماجرای کودکان فوتبالیست مشهد چیست؟ اتفاق وحشتناک در یک مدرسه فوتبال

ماجرای فیلم تعرض در مدرسه فوتبال مشهد اتفاق وحشتناک برای بچه ها

تعرضه در مدرسه فوتبال مشهد یکی از حوادث جنجالی بوده که سریانه ای شده است در شبکه های اجتماعی مدعی شده که فیلم و کلیپ هایی از تعرض در مدرسه فوتبال مشهد پخش شده و پدر و مادر کودکان قربانی از این طریق فهمیده اند که به فرزندانشان تعرض شده که واقعیت ندارد یعنی فیلم و کلیپی برای این حادثه وجود ندارد و صرفا خانواده کودکان از طریق تغییر رفتار فرزندانشان این موضوع را فهمیده اند.

ماجرای کودکان فوتبالیست مشهد چیست؟ اتفاق وحشتناک در یک مدرسه فوتبال

تعرض به کودکان وفتبالیست در یک مدرسه فوتبال در مشهد شو بسیار بزرگی به جامعه فوتبال بود اتفاق هولناکی که در تیم های پایه و آن هم در یک شهر مذهبی و مقدس رخ داده است و مردم را در شوک فرو برده است این اتفاق میتواند عواقب بسیار مهمی برای فوتبال ایران داشته باشد و خانواده ترس بزرگی برای حضور فرزندشان در مدارس فوتبال داشته باشند.

روز جمعه جواد طاری بخش یکی از مدیران روابط عمومی سابق باشگاه پدیده مشهد استوری در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که جنجال زیادی را در فضای مجازی به وجود آورد آزار جنسی ۱۵ پسر خردسال یکی از مدارس فوتبال مشهد خبر داد.

ماجرای کودکان فوتبالیست مشهد چیست؟

بچه هایی که رویاهای فوتبالی در سر داشتند اما حالا به شدت منزوی شده اند افسردگی آنها باعث شده بود که خانواده هایشان به موضوع مشکوک شوند و ماجرا را پیگیری کنند و متوجه شوند که یک اتفاق دلخراش و هولناک در این مدرسه فوتبال ایران رخ داده است.

این مدرسه فوتبال که گویا مجوز نداشته با شعار تربیت کودکان خردسال برای حضور در لیگ‌های فوتبال خانواده ها را فریب داده و اتفاق هولناکی برای این کودکان رخ داده است.

عامل و عوامل آن باید به شدت مجازات شوند

در این باره نوشت این اتفاق در هر کجای دنیا رخ میداد شدیدترین مجازات های سنگین برای عوامل آن در نظر گرفته و عوامل نظارت بر این افراد نیز تنبیه شدید خواهند شد اتفاق مشابهی که توسط دنی آلوز تا بنجامین مندی صورت گرفته بود و شدیدترین مجازات ها برای آنها در نظر گرفته شد.

اینکه وزیر ورزش و تاج نتوانند با یک بیانیه محکومیت و قول پیگیری از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند.
وعده های پوچی که نمونه های دیگرش را همین چند روزه در برخورد با توهین فیفا در تحریف نام خلیج فارس دیده ایم.
حمید سجادی، تاج، اصولی ، جواهری و همه هیات هایی که پرونده هایی اینچنینی را در پستو ها نگه داشته اند باید پاسخگوی حقی باشند که از خانواده های این کودکان معصوم و کودکان معصوم دیگری که رویای دروغ فوتبالیست شدن کیسه ای برای خالی کردن جیب والدین شان شده است.

در چند روز گذشته تعدادی از خانواده‌های بازیکنان یک باشگاه فوتبال در مشهد با تجمع مقابل ساختمان هیات فوتبال خراسان رضوی به‌دنبال پیگیری فاجعه‌ای عجیب بودند؛ تجمعی که البته چندان چاره‌ساز نبود تا این خانواده‌ها پس از شکایت در حراست اداره کل ورزش و جوانان استان به‌دنبال پیگیری از طریق رسانه‌ها باشند.

بر اساس صحبت‌های مطرح‌شده از سوی خانواده‌های این بازیکنان، پس از تغییر رفتار فرزندانشان و پیگیری و بررسی محتوای گوشی تلفن همراه بازیکنان، متوجه می‌شوند مربی این باشگاه آن‌ها را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *