ماجرای خیانت آرتا به ربکا چیست +عکس لو رفته خیانت

ماجرای خیانت آرتا به ربکا چیست عکس لو رفته خیانت آرتا به ربکا

ماجرای خیانت آرتا به ربکا

آرتا و ربکا دو چهره معروف این روزها مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته اند این دو چهره که گویا شرایطی شبیه به شکیرا و پیکه داشته اند حالا رابطه شان هماننده شکرا و پیکه شکراب شده است البته ممکن است این قهر و آشتی ها یک نمایش باشد که توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کنند.

ماجرای خیانت آرتا به ربکا چیست +عکس لو رفته خیانت

آرتا که یکی اعضای وانتوز بوده و به عنوان رپر شناخته میشود و جدیدا هم در زمینه “دریل فارسی” به فعالیت میپردازد چندسالیست با ربکا یکی از یوتیوبرهای سرشناس وارد رابطه شده و به نوعی زن و شوهر هستند.

آرتا مثل پیکه خیانت کرد

مدتی آرتا همه عکس های مشترک خود و ربکا را در اینستاگرامش حذف کرد تا شائبه قطع رابطه آنها مطرح شود اما گویا این بار ماجرا جدی تر است و این دو از یکدیگر جدا شده اند چرا که آرتا با یک خانم جوان دیده شده است و عکس هایی از او و یک دختر در فضای مجازی منتشر شده است و بسیار میگوند که او هم از پیکه یاد گرفته است و با همان ترفند به ربکا خیانت کرده است.
ماجرای خیانت آرتا به ربکا چیست +عکس لو رفته خیانت

حالا ظاهرا با انتشار تصویری که ارتا در کنار یک خانم جوان دیده می شود طرفداران این گروه خیانت را به ارتا نسبت داده اند اما برخی معتقدند عکس متعلق به ارتا نیست.

همچنین ببینید:

شکیرا از شیشه مربا فهمید همسرش خیانت کرده

همان طور که در ماجرای پیکه، بسیاری به مقایسه کلارا و شکیرا پرداخته بودند، کاربران فضای مجازی با انتشار عکس نامزد احتمالی جدید ارتا او را با ربکا مقایسه می کنند.

ماجرای خیانت آرتا به ربکا چیست +عکس لو رفته خیانت

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *