خیانت پیکه با شیشه مربا برملا شد شکیرا از شیشه مربا فهمید همسرش خیانت کرده

خیانت پیکه با شیشه مربا برملا شد شکیرا از شیشه مربا فهمید همسرش خیانت کرده است و به همین دلیل دیگر راضی نبود با او زندگی کند و طلاق گرفت.

خیانت پیکه با شیشه مربا برملا شد شکیرا از شیشه مربا فهمید همسرش خیانت کرده

خیانت پیکه با شیشه مربا برملا شد

شکیرا وقتی میبیند هر روز مربای توت فرنگی در شیشه کم میشود کنجکاو شده تا ببینید علت چیست چرا که همسرش و بچه هایش صبحانه مربا نمیخوردند اما چند روزی بود که مربای تتوت فرنگی در خانه انها مصرف زیادی داشت تا اینکه با تحقیقات زیاد متوجه شد که معشوقه همسرش به مربای توت فرنگی علاقمند است.

شکیرا از طریق شبکه های اجتماعی خود پستی را منتشر کرد که در آن به بررسی اتفاقات سال جدایی آنها پرداخته و از آینده می گوید.

پست اینستاگرامی شکیرا

در این پیام آمده است: “اگرچه زخم های ما در این سال جدید باز است، اما زمان یک جراح دارد. حتی اگر کسی به ما خیانت کرده است، باید به اعتماد خود ادامه دهیم.”

“چون افراد خوب بیشتر از  خیانتکاران هستند. افراد همدل بیشتر از افراد بی‌حرم. کمتر کسانی هستند که می‌روند و بیشتر در کنار ما می‌مانند. اشک‌های ما ضایع نیست، ماتم را آبیاری می‌کند که آینده در آن متولد خواهد شد و ما را بیشتر می‌کند. انسان است تا در میان دلشکستگی بتوانیم به عشق ادامه دهیم.”

همچنین ببینید:

⚡️کلارا چیا و شکیرا خواننده کلمبیایی آبروی پیکه را برد

⚡️کلارا کیا مارتی کیست پیج اینستاگرام و ماجرای رابطه با جرارد پیکه

⚡️هواداران بارسلونا جرارد پیکه را هو کردند به خاطر شکیرا

⚡️بیوگرافی جرارد پیکه و آشنایی با شکیرا + همه گل بخودی ها

شکیرا ممکن است با مشکل جدیدی در ارتباط با حضانت میلان و ساشا روبرو شود. همانطور که گفته شد، قبل از 5 ژانویه آینده، زمان برنامه ریزی شده برای این حرکت، تاریخ شروع کلاس ها در مدارس در ایالات متحده خواهد بود.

در این زمینه، شکیرا امیدوار است که فرزندانش در حال حاضر در میامی باشند تا بتوانند هر چه زودتر با مرکز مطالعاتی جدید خود سازگار شوند

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *