ماجرای رابطه بهاره افشاری و حسن جوهرچی از زبان خودش

انتشار 16 فروردین 1401 * ماجرای رابطه بهاره افشاری و حسن جوهرچی از زبان خودش را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای رابطه بهاره افشاری و حسن جوهرچی از زبان خودش

ماجرای رابطه بهاره افشاری و حسن جوهرچی

حسن جوهرچی و بهاره افشاری در سریال او یک فرشته بود با یکدیگر همبازی بودند و بهاره افشاری درباره رابطه اش با حسن جوهرچی در اینستاگرام خود متنی را منتشر کرد که مورد توجه قرار گرفت.

سریال او یک فرشته بود به کارگردانی علیرضا افخمی که در رمضان ۱۳۸۴ پخش شد در رمضان ۱۴۰۱ نیز مجدداً بر روی آنتن شبکه آی فیلم رفته است و خانم بهاره افشاری به مناسبت بازپخش این سریال در اینستاگرامش مطلبی را عنوان کرد و به یاد آقای حسن جوهرچی خاطره ای تعریف کرد

بهاره افشاری نوشت: من هنوز رفتن حسن عزیزم رو باور ندارم، فکر نمیکردم روزی برسه که حتی یک سکانس از کار محبوبم رو نتونم ببینم. بعد این همه مدت نمیتونم سریال رو ببینم چون ۱۰ روز . قبل از فوت به رسم رفاقت، از مریض احوالش بهم گفت. حال خوبی ندارم تقریبا مطمئنم ۵۰ سالگی ام رو نمیبینم!

او یک فرشته بود یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی علیرضا افخمی است که در رمضان ۱۳۸۴ از شبکه دو پخش شد. او یک فرشته بود در ژانری جدید در تلویزیون ایران به نام ماورایی ساخته شده بود.

 

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا