ماجرای سانسور افرا چیست؟ +فیلم و تصاویر و جزئیات

ماجرای سانسور سریال افرا چیست؟ +فیلم و تصاویر و جزئیات

تاریخ انتشار 20 مهر 1400 – Study time 3 minutes

فیلم سانسور افرا و ماجرای کامل سانسور افرا چیست؟ را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای سانسور افرا چیست؟ +فیلم و تصاویر و جزئیات

فیلم سانسور افرا و ماجرای کامل سانسور افرا چیست؟

جالب است بدانید که صداوسیما در جدیدترین اقدامات خود این اجازه را به خود میدهد که حتی داستان یک سریال را هم عوض کند و حالا سریال افرا را به گونه سانسور کرده که داستان آن کمی عوض شده است.

مهدی سلطانی بازیگر نقش حاج محمود در  سریال افرا بعد از پخش قسمت اخر این سریال درباره سانسور بخش هایی از این سریال پرده برداری کرد و  در صفحه اینستاگرامش نوشت: «پیمان در افرا، بچه زن صیغه ای سیروس بوده که در یک سفر کوتاه به مشهد متولد میشود و ناگهان پیدایش می‌شود و اعظم برای حفظ ابروی سیروس، قبول میکند که مادر پیمان هم باشد و برای این که داستان لو نرود، همه سفرهای سیروس  از مشهد به تهران سانسور شده است و برای اینکه تابلو نشود چند ماه به بهانه‌های مختلف به عقب می‌اندازند تا تولد بچه توسط اعظم منطقی به نظر برسد.

کمکی که این موضوع به روند داستان می‌کرد، این بود که چون اعظم مادر واقعی پیمان نوبد هیچگونه حقی برای عفو یا قصاص قاتل نداشت. تمام این مراحل تصویربرداری شد، اما ظاهرا پخش تلویزیون به دلیل این که مبادا شأن سیروس به عنوان یک پدر بیش از این خدشه‌دار شود، مصلحت دید حذف شود.»

«افرا» مجموعه تلویزیونی به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی محمدکامبیز دارابی و مجید مولایی است. پخش این مجموعه که از ۵ شهریور ۱۴۰۰ از شبکه یک سیما آغاز شده بود به پایان رسید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *