ماجرای سه نوجوان اینستاگرامی و فیلم های بدون سانسور نوجوانان اینستاگرام

ماجرای سه نوجوان اینستاگرامی فیلم بدون سانسور نوجوانان اینستاگرام

ماجرای سه نوجوان اینستاگرامی و فیلم های بدون سانسور نوجوانان اینستاگرام

ماجرای فیلم سه نوجوان اینستاگرامی دوبله فارسی و فیلم های بدون سانسور نوجوانان اینستاگرام و پدر و مادر سه نوجوان اینستاگرامی را در این صفحه ببینید.

ماجرای سه نوجوان اینستاگرامی

پسر نوجوان 14 ساله ای به نام همایون با دو دختر به نام های کیمیا و کیانا که ملکه خطابشان میکند کلیپ هایشان حسابی جنجال ساز شده است و بسیاری از رسانه های کشورمان به کلیپ ها آنها میپردازند.

این سه نوجوان با استفاده از دیالوگ هایی که بدون شک ابتکار خودشان نیست سوژه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته اند تیمی حرفه ای پشت صحنه کلیپ های این نوجوانان میباشد.

بعد از واکنش های منفی که کلیپ های آنها داشت در نهایت پلیس فتا ورود کرده و آنها را احضار و تفهیم اتهام کرد.

البته رئیس پلیس فتا میگوید نحوه برخورد و محکومیت آنها متفاوت میباشد و بدون شک سعی میشود کلاس های اموزشی برای آنها در نظر گرفته شود و اینکه برخی معتقد هستند انها به کانون تربیت و اصلاح میرود احتمالش خیلی کم است.

با گسترش اینستاگرام و شبکه های اجتماعی در بین مردم برخی ها سعی میکنند با هر ترفندی که شده فالوئر به دست آوردند تا درامد خود را افزایش دهند برخیها با استفاده از مسیر های سالم و درست این کار را میکنند اما برخی دیگر با روش های خلاف عرف در صدد این امر بر می آیند.

داستان صفحه مبتذل سه نوجوان در فضای مجازی به کجا رسید؟

طی گزارشی، بچه های کار مجازی یک اصطلاح می‌باشد که در ۴ سال گذشته در میان اهالی رسانه برای بررسی آسیب‌ های شبکه های اجتماعی بسیار بر سر زبان ها آمده است.
یک اصطلاح که می‌خواهد نمایانگر این باشد که در پشت صحنه تصویر ها و فیلم های جذاب و رنگی دختر و پسر های خوشتیپ مجازی فعالیت اجباری و حتی بهره کشی می باشد.

بهره کشی که این بچه های نابالغ را اجبار می نماید به صورتی خود را نشان دهند و یا رفتاری نمایند که بتوانند در شبکه به چشم بیایند و از این رو صاحب ایده و صفحه را که متاسفانه در خیلی از مورد ها والدین آنها می باشند پولدار نماید.

این فیلم ها بعضی وقتا رقصیدن دختر های خردسال می باشد و بعضی اوقات انجام ورزش‌هایی دشوار به واسطه یک پسر بچه و اکنون این ایام یک پسر نوجوان در فضای مجازی با دو دختر نوجوان دیگر مثل مردهایی که چند همسر دارند را به نمایش گذاشته اند و موفق شده‌اند بیشتر از ۴۰۰ هزار دنبال کننده برای خود به دست آوردند.

ماجرای فیلم سه نوجوان اینستاگرامی بدون سانسور نوجوانان اینستاگرام

دنبال کننده هایی که در کامنت ها و واکنش های آنان برای آنها و والدین خود اظهار تاسف می نمایند، ولی آنان را دنبال می نمایند تا بفهمند سرنوشت این سه نوجوان در آخر به کجا می رسد و یا تا چقدر غم انگیز می باشد.

صفحه «ه. ف» یک نوجوانی که ۱۴ سال سن دارد این ایام واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشته است مجدداً بهانه ای شده تا داستان بچه های کار مجازی بر سر زبان‌ها بیفتد.

بچه هایی که با تشویق و یا خانواده‌هایشان آنها را مجبور می‌کنند تا فعالیت‌هایی را انجام دهند که سودآوری مالی داشته باشد.

اگر قبل از این با شیرین زبانی های بچه گانه و یا با تصویر های اغراق آمیز آتلیه ای که قرار بوده نمایانگر خوشبختی آنان باشد این ماجرا پیش می آمد.
داستان این سه نوجوان نمایانگر بازیگردان های تازه مجازی می باشد اکنون تلاش می‌کنند به هر نحوی که شده به شکل کاملاً مبتذل و سخیف با بچه ها و نوجوان های کسب درآمد نمایند.

عملی که اساس بند های دقیق و شفاف قانون حمایت از بچه ها و نوجوان مصوبه 23/2/99 جرم می باشد و هر فردی که در این عمل همکاری نماید مجرم مطرح می‌شود.

خانواده نقش مهمی در سرنوشت افراد و جامعه دارد و تحکیم روابط در خانواده وابسته به نظم و همبستگی بوده که در درون خانواده است، بنابراین خانواده‌هایی که انسجام بیشتری داشته فرزندهایی را تربیت و به جامعه تحویل داده که از ثبات بیشتری برخوردار هستند. انسجام خانواده به معنای وفاق و وحدت بوده با توجه به اینکه خانواده از حالت گسترده به سمت هسته‌ای بودن پیش رفته سبب شده تا روابط صمیمی بین افراد و خویشاوندان کمتر شود همچنین شبکه‌های اجتماعی که این روز‌ها طرفدار بسیار پیدا کرده از طرفی می‌تواند مثبت باشد و افراد برای دریافت اطلاعات درباره هر موضوعی به آسانی و در بعد زمانی کم می‌توانند با دیگران ارتباط برقرار کرده و به اطلاعات مورد نظر خودت دست پیدا کنند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

4 نظر

  1. تا وقتی جیب پر پوله انقد پشت صحنه از اینا بوده که دیده نشده فقط میگم خدا نیستو نابودتون کنه و به کلی ریشتونو از روی زمین برداره و در جهنم مهشور بشید که وقتی یه جوانی پول نداره شکمشو سیر کنه و شما نه خدارو میشناسید نه بندشو فقط پی سرگرمی و بازی و عشقو حال خودتون پس حتما به سوی خدا برمیگردید

  2. بنظر من اصلا بچه ها ی زیر ۱۸ سال نباید توی دنیای مجازی اینستاگرام یا واتساب یا یوتیوپ و تلگرام… بروند.. کاش خانواده ها اموزش ببینند و الگوی خوبی برای بچها باشند تا از آسیب های اجتماعی در امان باشند.

    • بچه های زیر ۱۸ سال؟؟
      ایقدر سخت نگیرید دیه مام دل داریم والا

      چرا فضا مجازی نباشه ؟علان چرا دختر ۹ ساله باید اینستا داشته؟
      چون ی بچه ک بخواد سالم توی این مملکت باشه و فضای مجازی نداشته باشه نیاز ب خواهر برادر داره و علان پدر مادر ها هم از عهده همچنین کاری بر نمیاد
      من خورم شخصا ۱۳ سالمه و از ۱۰ سالگی هم اینستا هم یوتیوب.. فیسبوک،تیکتاک،اوووو هزاران چیز دیگه داشتم و دارم
      علان دلیل بر این نمیشه چون ی بچه اومده اینستا و اینستارو ب گ.وه زده باید گوشی رو از بچه ها گرف
      🚶‍♀️

  3. چقدر خوشحال شدم که پلیس فتا پیگیری کرد من یک بار دو هفته پیش پیجشونو دیدم و خیلی حالم بد شو چون خودم هم دختر دارم و هم پسر دوس ندارم چشم و گوش بچه هام اینجوری باز بشه و دیگر هم دنبال نکردمشون فکر نکنم پدر و مادر ادم حسابی و دارای فرزند این جور پیج ها رو دنبال کنه مممنون از پلیس فتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *