ماجرای شادی رضا کرملاچعب به سبک گومیس +فیلم و عکس

ماجرای شادی بعد از گل رضا کرملاچعب به سبک گومیس +فیلم و عکس

تاریخ انتشار 26 مهر 1400 – Study time 3 minutes

ماجرای شادی رضا کرملاچعب به سبک گومیس همراه جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای شادی رضا کرملاچعب به سبک گومیس +فیلم و عکس

ماجرای شادی بعد از گل رضا کرملاچعب

کرملاچعب یکی از بازیکنان لیگ دسته اول ایران که روز گذشته در مقابل تیم ریکا در دقیقه 88 گل برتری تیمش را به ثمر راند در شادی بعد از گل جنجالی انجام داد که مورد انتقاد و اعصبانیت هواداران پرسپولیس قرار گرفت.

او بعد از گلی که به ثمر رساند همچون گومیس بازیکن تیم الهلال اقدام به شادی کرد گومیس در رقابت های یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دو گل به پرسپولیس زد که شادی گل او منحصر به فرد بود و حالا گویا هر بازیکنی که میخواهد اقدام به یاداوری هواداران پرسپولیس کند شادی گل خود را همچون گومین بازیکن الهلال انجام میدهد.

ماجرای شادی رضا کرملاچعب به سبک گومیس +فیلم و عکس

عذرخواهی از هوادران پرسپولیس

رضا کرملاچعب بعد از این شادی گل که تصاویرش درفضای مجازی دست به دست شد به شدت مورد انتقاد هواداران پرسپولیس قرار گرفت و بسیاری از پرسپولیسی ها به صفحه اینستاگرام او رفته و از او به شدت انتقاد کردند و حتی برخی از آنها اقدام به فحاشی نمودند در نهایت این بازکن در استوری از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد.

ماجرای شادی رضا کرملاچعب به سبک گومیس +فیلم و عکس

گفتنیست کرملاچعب در دوران حضور برانکو در تیم فوتبال پرسپولیس مدتی در اردوهای این تیم حضور داشت، اما نتوانست انتظارات این مربی کروات را برآورده کند تا برای مدتی لژیونر شود و سپس در تیم های سپیدرود و ملوان به میدان برود. کرملاچعب که زاده شوشتر است، در فصل جدید بار دیگر به استان محل تولد خود بازگشته و فصل 1401-1400 را در دسته اول و تیم فوتبال استقلال ملاثانی توپ می‌زند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *