ماجرای فلج شدن فیروز نادری چیست عکس و آخرین خبر از قطع نخاع شدن

ماجرای فلج شدن فیروز نادری چیست عکس و آخرین خبر از قطع نخاع شدن

ماجرای فلج شدن فیروز نادری چیست

فیروز نادری مدیر و نخبه سابق ناسا که بازنشسته شده است از فلج شدن خود در یک حادثه خبر داد و گفت که به دلیل برخورد سرش به دیوار به گردنش ضربه شدید وارد شده و مشکل ضایعه نخاعی پیدا کرده است و حالا از گردن به پایین فلج شده است.

یروز نادری در پست فیسبوکی خود نوشته است: «زندگی غیر قابل پیش بینی است. یک افت ضربان قلب ناگهانی داشتم که باعث شد بیهوش شده و سرم به دیوار بخورد که باعث شد مهره گردنم وارد کانال عصبی نخاع شده و از گردن به پایین کاملاً فلج شوم. روز دوشنبه روی گردنم جراحی انجام شد. دوران نقاهت سخت و طولانی ۴ تا ۵ ماهه در پیش دارم که تنها با کمک دوستان و عشق خانوادگی ام قابل تحمل است. برای چند ماه در اینترنت حضور نخواهم داشت. وقتی بهتر شدم بازخواهم گشت. پست های گهگاه از طریق خانواده ام منتشر خواهد شد. این نوشته را گذاشتم زیرا یک سری شایعات بی پایه و اساس وجود داشت. به خاطر آرزوهای خوب و دعاهایتان ممنونم. لطفاً ببخشید اگر به سوالات و تماس های شما پاسخ نداده و اینکه نتوانستم از دیدار شما بهره مند شوم. امیدوارم مرا با شرایط کنونی درک کنید».

ماجرای فلج شدن فیروز نادری چیست عکس و آخرین خبر از قطع نخاع شدن

جزئیات

فیروز نادری که بعد از بازنشستگی به عنوان مشاور مدیر ناسا فعالیت میکند در اینستاگرامش نوشت که به دلیل افت فشار بر روی زمین افتاده است که سرش به شدت به دیوار برخورد کرده است و به گردنش ضربه شدید وارد شده است که منجر به آسیب دیدگی نخاعی شده است و حالا نیمتواند حرکت کند و در خانه تحت مراقبت بوده و مراحل درمانی را آغاز کرده است.

او گفت که برای مدتی از فضای مجازی دور خواهد بود و پیج اینستاگرامش را به دست اعضای خانواده اش برای اطلاع رسانی واگذار میکند.

ماجرای فلج شدن فیروز نادری چیست عکس و آخرین خبر از قطع نخاع شدن

یک ضایعه نخاعی شامل آسیبی به طناب نخاعی است که باعث تغییرات موقت یا دائمی در حرکت، حواس، و یا عملکرد خودکار نخاع می‌شود. تصادفات اتومبیل، سقوط از ارتفاعات، آسیب‌های ورزشی و اصابت گلوله از شایع ترین علل ضایعات نخاعی می‌باشند.

فیروز نادری متولد ۵ فروردین ۱۳۲۵ بوده و 77 سال سن دارد او معاون پیشین مدیرکل تنظیم راهبردهای آزمایشگاه پیش‌رانش جت در ناسا و مدیرکل اکتشافات منظومهٔ شمسی (از ۱۵ اوت ۲۰۱۱) بوده‌است. او در فوریه سال ۲۰۱۶ بازنشسته شده‌است. وی هم‌اکنون در سمت مشاور مدیریت در ناسا و به عنوان یک سخنران عمومی فعالیت می‌کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *