ماجرای فیلم رقص المیرا شریفی مقدم در تولد چیست؟ آیا واقعیت دارد؟

ماجرای فیلم رقص المیرا شریفی مقدم در تولد چیست آیا واقعیت دارد؟

ماجرای فیلم رقص المیرا شریفی مقدم در تولد چیست؟ آیا واقعیت دارد؟

ماجرای فیلم رقص المیرا شریفی مقدم چیست آیا واقعیت دارد؟ جزئیات و حواشی فیلم و کلیپ رقص المیرا شریفی مقدم را در ادامه ببینید.

ماجرای فیلم رقص المیرا شریفی مقدم

المیرا شریفی مقدم از مجریان تلویزیونی بوده که در شبکه خبر فعالیت می کند او سالهاست که در صدا و سیما حضور دارد و در شبکه خبر کار مجری و گزارش را انجام میدهد.

ایشان همسر داوود عابدی بوده که چند روز پیش اعلام کرد از دنیای مجری و فعالیت در صدا و سیما خداحافظی کرده است و دیگر تمایلی به همکاری با صدا و سیما ندارد.

همچنین ببینید:

حالا در یوتیوب و برخی از شبکه های اجتماعی ویدیو هایی منتشر شده با عنوان رقص المیرا شریفی مقدم که با واکنش هایی  همراه شده است این در حالی است که هیچگونه فیلمی در این رابطه وجود ندارد و صرفاً شبکه های اجتماعی برای به دست آوردن فالوور و جذب کاربر چنین  اخباری را درج می کنند.

ماجرای فیلم رقص المیرا شریفی مقدم در تولد چیست؟ آیا واقعیت دارد؟

حاصل ازدواج خانم شریفی مقدم و داوود عابدی دو فرزند پسر میباشد

آشنایی داود عابدی و المیرا

داوود عابدی درباره آشنایی اش با همسرش می‌گوید در اوایل دهه هشتاد بوده که وارد صدا و سیما شده است و المیرا شریفی مقدم نیز بعد از چند ماه به استخدام صدا و سیما درآمد و کار خبرنگاری را انجام میداد المیرا برادرزاده یکی از همکارانم بود که به من تاکید داشت هوایش را داشته باشم که در نهایت همکاری ما به ازدواج ختم شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. خانم المیرا شریفی نیا مجری بسیار زیبا و توانمندیست.عالی👍😘👌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *