فیلم کامل / لباس ماکان بند در کنسرت فالش خوانی آبرو ریزی به تقلید راز بی تی اس

ماجرای لباس نامتعارف ماکان بند (فیلم کامل) و واکنش امیر مقاره به توهین ها

ماجرای لباس نامتعارف ماکان بند (فیلم کامل) و واکنش امیر مقاره به توهین ها به کت نیمه پاره امیر مقاره در کنسرت را در این صفحه ببینید.

ماجرای لباس نامتعارف ماکان بند (فیلم کامل) و واکنش امیر مقاره به توهین ها

ماجرای لباس نامتعارف ماکان بند

امیر مقاره خواننده ماکان بند در آخرین کنسرت های اقدام به پوشیدن یک لباس نامتعارف کرده که واکنش های زیادی را به همراه داشت.

در این ویدیو امیر مقاره با پوشیدت کتی نامتعارف به سبک گروه بی تی اس جنجال زیادی را به راه انداخته و بسیاری از رسانه ها انتقاداتی را به او کردند.

در نهایت امیر مقاره به این حواشی واکنش نشان داد و گفت من تا به حال 100 اجرا داشته ام که در همه این اجراها با لباس ها کاملا مناسب حاضر شده ام و نیت من احترام به مخاطبان بوده است واین کت فقط در 15 دقیقه استفاده شده و دیگر هیچ گاه از آن استفاده نخواهم کرد.

در مورد این لباس خاص هم باید بگویم که در یک اجرا و فقط در سه قطعه پایانی آن اجرا، این لباس را پوشیدم. قبول دارم که این لباس انتخاب مناسبی نبود. البته که پس از همان اجرا با تذکر نماینده وزارت ارشاد و موسسه آوازی نو آن لباس را کنار گذاشتم و دیگر هیچ وقت از آن استفاده نکردم.

لباسی که به سبک یکی از اعضای گروه بی تی اس بوده و توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

امیر مقاره گفته البته که من هم اشتباه خودم را قبول دارم و اصلا به همین دلیل بود که آن لباس را برای همیشه کنار گذاشتم. اما باید بگویم که ما دوست داریم با اجراهای‌مان انرژی مثبت و حال خوب به همه مردم هدیه دهیم.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *