ماجرای لغو کنسرت فروردین (نوروز ۱۴۰۱) امیر تتلو در ترکیه

ماجرای لغو کنسرت امیر تتلو در فروردین (نوروز ۱۴۰۱) در استانبول ترکیه

ماجرای لغو کنسرت فروردین (نوروز ۱۴۰۱) امیر تتلو در ترکیه را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای لغو کنسرت فروردین (نوروز ۱۴۰۱) امیر تتلو در ترکیه

ماجرای لغو کنسرت فروردین تتلو

امیر تتلو خواننده جنجالی و پرطرفدار ایرانی که این روزها در ترکیه زندگی می‌کند برای فروردین سال ۱۴۰۱ عید نوروز تصمیم داشت کنسرتی برگزار کند و اقدام به بلیت فروشی نیز نمود اما به دلیل اینکه روند خرید بلیط کنسرتش کند بوده و هواداران او به سرعت بلیت‌های ایران خریداری نکردند این خواننده تصمیم گرفته کنسرت را لغو کند.

نکته عجیب تر اینکه ۶۰۰ بلیطی که از کنسرت امیر تتلو فروخته شده بود وجه آن به صاحبانشان بازنمی‌گردد! تتلو درباره لغو کنسرتش گفته که شما لیاقت کنسرت را ندارید و کسانی هم که بلیط خریده بودند به من ربطی ندارد .

این اظهار نظر امیر تتلو بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است و او را کلاهبردار و کار او را دزدی آشکار دانسته‌اند.

تتلو تا به حال چندین کنسرت در ترکیه و گرجستان برگزار کرده بود که حواشی بسیار زیادی را به همراه داشت البته استقبال از کنسرت امیر تتلو بسیار زیاد بود حالا باید ببینیم آیا امیر تتلو برای نوروز ۱۴۰۱ کنسرت برگزار خواهد کرد یا خیر.

در این‌باره بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی در کانال تلگرامی خود نوشت:

‏کنسرت ‎«امیر تتلو» که قرار بود یکم فروردین در ‎استانبول برگزار شود، ‎لغو شد.

دلیل: «چرا از سه هزار بلیت، فقط ۶۰۰ بلیت تا الان فروش رفته؟! کنسرت لغو میشه. شما لیاقت ندارید. برید پولتونو از هر کی بهش دادید، پس بگیرید!!»

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *