ماجرای مسمومیت دانش آموزان مدرسه خیام بروجرد چیست؟ +عکس و جزئیات

ماجرای مسمومیت دانش آموزان مدرسه خیام بروجرد چیست؟ +عکس و جزئیات

ماجرای مسمومیت دانش آموزان مدرسه خیام بروجرد چیست؟ +عکس و جزئیات

صبح امروز دانش آموزان مدرسه خیام بروجرد نیز با مصدومیت شدید مواجه شدند و بسیاری از دانش آموزان این مدرسه به بیمارستان منتقل شدند.

ماجرای مسمومیت دانش آموزان مدرسه خیام بروجرد

مسمومیت دانش آموزان این بار در بروجرد به مدرسه پسرانه کشیده شد و مدرسه خیام با مسمومیت دانش آموزان همراه بود.

رئیس اورژانس لرستان در این باره می گوید که دانش آموزان مدرسه پسرانه خیام بروجرد با مصدومیت روبرو شدند و به بیمارستان منتقل گردیده اند.

رئیس اورژانس لرستان درباره اینکه چه تعداد از دانش آموزان دچار مسمومیت شده‌اند گفت که هنوز جمع بندی کاملی درباره تعداد آنها نداشتیم و فعلا در حال تشکیل پرونده برای دانش آموزان مسموم هستیم این سومین مدرسه در بروجرد بوده که دانش آموزان آن دچار مصدومیت شده اند پیش از این مدارس احمدیه و ۱۵ خرداد بروجرد که دخترانه بودند دچار مصدومیت شدند.

همچنین ببینید:

ماجرای مسمومیت دانش آموزان مدرسه دخترانه 15 خرداد

ماجرای مسمومیت دانش آموزان مدرسه احمدیه بروجرد

علت درگذشت و فوت فاطمه رضایی دانش آموز ۱۱ ساله قمی

برخی از دانش آموزان مدرسه ۱۵ خرداد میگویند که در حیاط مدرسه صدای مهیبی آمد و به یکباره گازی وارد کلاس ها شده که باعث مسمومیت دانش آموزان شده اند.

یکی از دانش آموزان می گویند هنگام خارج شدن از مدرسه پاهایم احساس بی حسی کرده و بر روی زمین افتادم اورژانس بروجرد با استفاده از اتوبوس برخی از دانش آموزان مسموم شده دانش آموزان مدرسه ۱۵ خرداد را به بیمارستان منتقل کردند و برخی دیگر را در حیاط مدرسه تحت درمان قرار دادند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *