ماجرای مهاجرت سامان جلیلی + فیلم و عکس رفتن سامان جلیلی از ایران

ماجرای مهاجرت سامان جلیلی خواننده پاپ + فیلم و عکس

ماجرای مهاجرت سامان جلیلی + فیلم و عکس رفتن سامان جلیلی از ایران را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای مهاجرت سامان جلیلی خواننده پاپ + فیلم و عکس رفتن سامان جلیلی از ایران

سامان جلیلی خواننده معروف پاپا کشورمان که در سالهای اخیر اهنگ ها و آلبوم های محبوبی را منتشر کرده است برای همیشه به خارج از کشور مهاجرت کرده است.

ماجرای مهاجرت سامان جلیلی

گویا قرار است به ترکیه برود و همانند سایر خواننده های دیگر فعالیت خود را در این کشور ادامه بدهد

خبرگزاری رکنا نوشت این خواننده با انتشار ویدیو در اینستاگرامش اعلام کرد که برای همیشه ایران را ترک کرده است.

آقای سامان جلیلی متولد 1370 در مازندران بوده که در زمینه موسیقی پاپ فعالیت دارد او در سالهای اخیر موفق شده به شهرت و محبوبیت زیادی برسد و طرفداران فراوانی را به دست آورد.

او در مصاحبه هایش گفته است داستان ورزش کردن من هم جالب است. من همیشه دوست داشتم کلاس فوتبال بروم ولی پدرم می گفت سر کوچه کلاس کاراته است و به کاراته برو. باز می گفتم فوتبال و می گفتند دوتا کوچه پایین تر کلاس کشتی است و بیا کشتی را هم تست کن. به گونه ای شده بود که همیشه پدرم می گفت من در آن سال ها فقط برای تو اسب نخریدم و اگر اسب دوانی هم می رفتی دیگر همه چیز تمام بود! خلاصه بگویم ما به کیش رفتیم و در یکی از تیم های دسته دو یا سه کیش بازی می کردم. این موضوع برای 7-8 سال پیش است. من واقعا فوتبال را دوست داشتم. من آقای گل هم شده بودم. در تیم خدمات کیش فوروارد چپ بازی می کردم. من شدیدا استقلالی هستم.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. خوش بحالش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *