ماجرای همخوانیکویتی پور و پریچهر در روز دختر

همخوانی کویتی پور مداح و دخترش پریچهر + جزئیات

ماجرای فیلم آواز خوانی غلامرضا کویتی پور مداح معروف را با پریچهر دختر ۱۳ ساله به مناسبت روز دختر و حواشی این فیلم را در ادامه در این صفحه از مجله شبونه مشاهده کنید.

ماجرای همخوانی کویتی پور با پریچهر دختر خواننده

آقای بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی در صفحه رسمی خود نوشته ها بازی خانه جالبه غلام کویتی پور مداحی دختر ۱۳ ساله به مناسبت دختر منتشر شده است.

بدون شک می توان این همخوانی را بعد از خوانندگی  جنجالی همایون شجریان با یکی از خواننده‌های زن لبنانی به عنوان دومین خبرحاشیه‌ساز دانست‌.

ماجرای همخوانیکویتی پور و پریچهر در روز دختر

بیوگرافی غلام کویتی پور

لازم به ذکر است که آقای غلام کویتی پور در سال ۱۳۳۷ در شهر خرمشهر دیده به جهان گشوده است و اصالتاً اهل آبادان می باشد.

آغاز فعالیت

از همان دوران مدرسه در کاخ جوانان در شاخه موسیقی و خواندن به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد و به سبب صدای خوشش از طرف مدرسه دعوت به آواز خوانی شد، و در سال ۵۶ به خوانندگی مذهبی روی آورد و فعالیت خود را در ایام محرم در مراسم عزاداری شروع کرد.

ایشان بعد از گذراندن تحصیلات خود و دوره سربازی در سال ۵۹ که جنگ تحمیلی شروع شد و به عنوان مربی آموزشی نیز فعالیت داشته است.

بیشتر ببینید: بیوگرافی حاج مهدی اکبری و همسرش 

بیوگرافی غلام کویتی پور

بدون شک ایشان را می‌توان به عنوان یکی از حماس خوانان معروف در زمان جنگ ایران و عراق نبرد از نوحه‌های معروف ایشان می‌توان به غریبانه چنگ دل پریشانم اشاره کرد.

ازدواج

وی در سال ۱۳۶۶ وارد زندگی مشترک شده است و متاهل می باشد.

مشاهده فیلم

بعد از همخوانی جنجالی همایون شجریان با خواننده زن لبنانی، این دومین همخوانی خبرساز این هفته است. موسیقی زنان سالهاست که در ایران ممنوع است.

کویتی‌پور از حماسه خوانان معروف در زمان جنگ ایران و عراق بود. از نوحه‌های معروف آن زمان می‌توان به «غریبانه»، «چنگ دل» و «دل پریشانم» اشاره کرد. همچنین وی به مناسبت آزادسازی خرمشهر نوحه حماسی معروف «ممد نبودی ببینی» را به یاد شهید محمد جهان آرا خواند که یکی از ماندنی ترین ملودی های موسیقی جنگ لقب گرفت و آهنگسازان بسیاری با تاسی به این قطعه برای جنگ موسیقی نوشتند. این ملودی از جمله ملودی های قدیمی این منطقه به شمار می رود.

همخوانی کویتی پور مداح و دخترش پریچهر

توضیح کویتی پور درباره همخوانی با دختر

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *