مبلغ عیدی امسال بازنشستگان تامین اجتماعی برای نوروز ۱۴۰۲ مشخص شد

مبلغ عیدی امسال بازنشستگان تامین اجتماعی برای نوروز ۱۴۰۲ مشخص شد

مبلغ عیدی امسال بازنشستگان تامین اجتماعی برای نوروز ۱۴۰۲ مشخص شد

مبلغ عیدی امسال بازنشستگان تامین اجتماعی در سال 1401 – 1402 مشخص شد در این صفحه میتوانید جزئیات عید بازنشستگان تامین اجتماعی را ببینید.

مبلغ عیدی امسال بازنشستگان تامین اجتماعی

این مبلغ در سال ۱۴۰۱ برای پایه حقوق سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان با کسر مالیات برابر با پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و با پایه حقوق چهار میلیون تومان برابر با هفت میلیون و ۹۶۰ هزار تومان تعیین شد.

همچنین طبق تصمیم شورای‌عالی کار، حداقل دستمزد کارگران برای یک شخص مجرد پنج میلیون و ۶۷۹ هزار و ۷۵۰ تومان است. این در حالی است که، حداقل حقوق پایه، مبنای محاسباتی عیدی ۱۴۰۲ است که بدون در نظر گرفتن حق مسکن و بن کارگری چهار میلیون و ۱۷۹ هزار و ۷۵۰ تومان است.

بر اساس این توضیحات، عیدی کارمندان و کارگران در نوروز ۱۴۰۲، بین هشت میلیون و ۳۵۹ هزار تومان تا ۱۲ میلیون و ۵۳۹ هزار و ۲۵۰ تومان خواهد بود.

میزان بازنشستگان تامین اجتماعی در پایان امسال چقدر خواهد بود؟ برای سال جاری اخیرا بخشنامه بودجه برای تهیه لایحه بودجه سال آینده به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است که در آیین نامه مالی آن و در قسمت اعتبارات هزینه ای میزان پاداش پایان سال مشخص نشده است. در سالهای اخیر. اما در بند (ج) این آیین نامه آمده است: «دستگاه های اجرایی باید میزان پاداش پایان سال (تعطیلات) را مطابق بند (75) وظیفه عمومی در بودجه خود پیش بینی کنند». میزان نهایی پاداش پایان سال توسط هیات وزیران تعیین خواهد شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *