عکس تیپ متین ستوده اکران مسخره باز + تصاویر اکران خصوصی فیلم مسخره باز

عکس تیپ متین ستوده اکران مسخره باز

تیپ متین ستوده اکران مسخره باز + فیلم و عکس و تصاویر را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید

عکس تیپ متین ستوده اکران مسخره باز + تصاویر اکران خصوصی فیلم مسخره باز

فیلم سینمایی مسخره باز به کارگردانی آقای همایون غنی‌زاده در روز ۱۹ مهر ماه ۱۳۹۸ در سالن اسپیناس پلاس تهران اکران خصوصی شد و حضور بسیاری از چهره های سرشناس کشورمان در این مراسم از نکات قابل توجه این بود که توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد

بسیاری از بازیگرانی که در این مراسم حضور پیدا کرده بودند با پوشش جنجالی و خاص آمده بودند که با استقبال خبرنگاران و عکاسان روبرو شدند.

تیپ متین ستوده اکران مسخره باز

خانم متین ستوده از جمله چهرهه هایی بوده که در این مراسم با پوشش خاص خود همه نگاه ها را جلب کرده بود و عکاسان تصاویر او را ضبط و منتشر کردند.

عکس جنجالی متین ستوده اکران مسخره باز + تصاویر اکران خصوصی فیلم مسخره باز

متین ستوده متولد ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران و دانشجوی انصرافی رشته مدیریت بازرگانی است.

ستوده در زمان خردسالی دو بار تجربه بازیگری را به خاطر حضور پدرش در صدا و سیما به دست آورد؛ یک بار به سن ۱۰ سالگی در نقش نوه مرحوم حمیده خیرآبادی در سریال “این خانه دور است” و بار دیگر در نقش نوه مرحوم هادی اسلامی در سریال “بازنشستگی”؛ البته پس از این دو نقش، پدرش با بازی کردن او به دلیل عقب افتادن از درس تا مدتی مخالفت کرد.

دانلود فیلم

عکس تیپ متین ستوده اکران مسخره با

متین ستوده دوران جوانی در کلاس‌های بازیگری امین تارخ نیز شرکت و فعالیت حرفه‌ای خود را با حضور در همین کلاس‌های بازیگر شروع کرده است.

عکس تیپ متین ستوده اکران مسخره با

فیلم سینمایی مسخره باز در سی و هفتمین دوره جشنواره فجر به نمایش درآمد و در رشته های مختلف نامزد سیمرغ بلورین شد در نهایت در شاخه های بهترین فیلم اول بهترین فیلم هنر و تجربه و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و بهترین جلوه های ویژه بصری توانست سیمرغ بلورین را دریافت کند

متين ستوده مسخره باز + عکس و تصاویر اکران خصوصی فیلم مسخره باز بازیگران
عکس تیپ متین ستوده اکران مسخره باز

تصاویر اکران خصوصی فیلم مسخره باز

بازیگران شناخته شده در این فیلم سینمایی حضور دارند از جمله علی نصیریان که در نقش کاظم خان حضور دارد و صابر ابر در نقش دانش و هدیه تهرانی در نقش هما و رضا کیانیان در نقش سرهنگ کیانی و بابک حمیدیان در نقش شاپور و محسن حسینی در نقش استاد معروفی و خسرو بامدادان ایرج ذبیحی بازیگران این مجموعه را شکل می دهند.

عکس تیپ متین ستوده اکران مسخره باز + تصاویر اکران خصوصی فیلم مسخره باز

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *